WeeKeenD.

image1926

Det är en lördag späckad med vuxnagrejer. Eller vuxna och vuxna, seriösa och en skvätt nostalgiska stuff är det allefall. Promenad i skogen, korvgrill och negerbollbak, bubbelbad & vin. Inte såna ting jag normalsett sysselsätter mig med en lördag. Ställde till och med klockan på 9 imorse trots att jag inte somnade in förens.....
2 igår? :-I

Nu har jag dock haft en lååångt tupplur. (Sova middag = 5 vuxenpoäng) Vet så väl att jag alltid känner mig groggy när jag sover för länge men ÄNDÅ. Ställde larm på 40min, som om det funkade! Blev istället 1 ½h och nu ser jag ut som en skynklig kudde.

Kommentarer
Postat av: Marie

alltså det blir ALLTID sådär? Haha, man ställer klockan på alarm men sen när den ringer vill man ändå sova mera, vilket man gör = groggy human :)

Postat av: Alexzandra

Marie: Jag vet! Det är totalt omöjligt att gå upp efter en halvtimme, man har ju knappt hunnit stänga igen ögonen lixom ;)

2008-04-06 @ 10:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback