When u find it.

image2076

Precis hemkommen efter en heldag i Örebro med familjen. Och hör och häpna, jag fick tag i allt jag skulle ha. Hur ofta händer det? Att åka på jakt efter en vårjacka och faktiskt komma hem med en är minst sagt ovanligt. Dock va det inte bara inte. Jag sprang omkring i varendaste affär och frågade efter jeansjackor. Och det va bara EN ENDA som hade det å det va Zara. En stackars krake hängde det kvar i storlek S så den roffade jag åt mig. Egentligen va jag ju på jakt efter en ljus men bättre än ingen alls och det va ändå 30dagars öppet köp. In case if i find a better one :) och så en blommig klänning och ett par lädersandaler. Perfekta outfiten.

Sen blev det matta, blomlådor, blommor och typ en "hängmatta" fast stol som ska hänga från taket. Kommer bli så mysigt där ute på min balkong när jag blir klar. Köpte dock inga utemöbler idag, kanske blir för mkt med 2 stolar så jag väntar tills jag fått upp stolgungan lr va man ska kalla det. Freddan kommer hit och sätter upp den åt mig imorn bitti. Personligen ligger jag ju inte inne med borrmaskin och såna ting.


Annars har jag en hel del att greja med i helgen faktiskt. Ska upp tidigit och sola imorn, handla system, present till lillasyster. Försöka få upp alla kort på min "time of my life- vägg", luncha med Sandra, gymma & på lördagkväll samlas flicksen för utgång, Tjoo va Kul =)

Hur ser era planer för helgen ut??


Kommentarer
Postat av: mammis

Ja,det va så kul i örebro i går.

2008-04-25 @ 06:58:23
Postat av: Mia

Planen är följande: Idag kommer släkten på födelsedagsfika, ikväll blir de födelsedagsmiddag med vännerna. och i morgon ska vi ut på krogen för att fira min födelsedag och på söndag ska jag vara bakis. Låter inte de som en perkeft helg? haha, Hoppas du får de grymt själv.. =)

Postat av: Alexzandra

Mammis: Det är det alltid :D

Mia: Woho, Grattis! Jo de låter som att du kommer få en väldigt trevlig helg, PLUS att den förmodligen inkluderar tårta och paket. Då kan det självklart inte bli bättre :)

2008-04-25 @ 08:44:20
Postat av: Karin

Ja nästa år är det JAG som far till thailand, måste bara!
I helgen ska jag jobba lite men mest njuta av lite ledigt.
Hoppas du får en kalastrevlig helg!

2008-04-25 @ 08:50:14
URL: http://lillak24.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback