New stuff ! <3

Nu har jag enligt mig de ända 2 plaggen som behövs i höst. THE SHOES från Zara som var fukking omöjliga att få tag i. Provade dem inne i Örebro för nåra veckor sen då jag inte hade en krona på fickan. När jag dagen efter fixat pengar så va skorna slut. Sen ringde jag alla zarabutiker i Göteborg för och höra om de kunde lägga undan skorna då jag var PÅ VÄG till gbg, men ikke. Så det va meningen att jag skulle åka in till Örebro vid öppning imorn eftersom de får ny leverans då. MEN så drog Ingrid till Barcelona och där fanns skorna everywhere. Och dessutom 200kr billigare. Och spets tröjan är min, fann den i Götet. Som sagt the killer outfit.
Löve löve löve.


Kommentarer
Postat av: Julia

dom skorna har ja ett fett habegär efter. men helt slut i min storlek. that sucks :S fin spetströja, köpte en liknande i lila men vart hittade du den svarta :)?

Postat av: Julia

uunderbart tjejen, tack :)

hade för mig jag sett tröjan på monki, men nu var den slut, är alltid vig kompassens monki.. ska kika efter ;) thanks !

2008-08-28 @ 00:10:53
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Kitten

oh ville me ha dom. var där förra veckan och då fanns de massor, måste varit när de precis kom in, typ två dar senare var alla borta =/

2008-08-28 @ 00:58:23
URL: http://littlemissschizo.blogspot.com
Postat av: Alexzandra

Kitten: Oh ja, när jag ringde precis innan stängning hade de 3st kvar i MIN storlek, kl 2 dagen därpå hade de bara kvar 41. Småpaniken. Men nu ligger de här så fiiint =)

2008-08-28 @ 07:49:52
Postat av: Angelica Lindvall

Alla har ju den där Monki-tröjan så jag ska nog undvika att bli alltför mainstream. Men skorna, jisses, de är verkligen to die for!!! Fy fan vad snygga!

2008-08-28 @ 09:24:23
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tur att du är så liten o fin som kan ha sådan skor..själv blir man lång som en flagstång o kan ej gå i dem förutom om jag är lite rund under fötterna..då går man ju som en modell;)

2008-08-28 @ 10:51:26
URL: http://hylen.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Angelica: Så många monki finns det inte så alla va nog å ta i. FAST alla kommer ha spets detaljer i höst eftersom de är den nya "mosthave". Så är det ju alltid liksom=) Precis som att alla använder gladiatorskor när det är inne så...



Sandra: Ja fast du, jag kan ta ett par cm från dig tack!! Jag kan inte heller gå i dem Förutom när jag är rund under fötterna. Å då kan jag ju egentligen inte gå i dem heller. Skyller på alkoholen å inte skorna då om jag vinglar. haha!

2008-08-28 @ 11:37:44
Postat av: Angelica Lindvall

Finns ju Monki i både Sthlm, Götet, Karlstad, Örebro, Uppsala, Falun.. så nog finns det allt. :P Jag ska låna mammas spetsklänning med långa ärmar, riktigt het.

2008-08-28 @ 13:51:20
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Angelica: Närdu i Örebro finns det ingen monki inte! :( Å När det finns en i varje storlek så kan du ju räkna ut hur många av sveriges befolkning som kommer ha just den tröjan. Å du är ju själv inne på spets, så... Vad är skillnaden. Spets som spets. Alla kommer bära spets. Så är det med det! :)

2008-08-28 @ 18:14:07
Postat av: Sara

MEN!! de är ju mina skor, köpte dem på Zara i sthml i förrgår;) I just love them, de var ett måste ha, kärlek vid första ögonkastet!! puss snuttan:)

2008-08-28 @ 20:46:48
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Sara: Oj, att de fanns kvar i sthlm va chockerande :-S Men tur för det. Vi får glänsa tillsammans i höst. hehe. Ska inviga dem på lördag tänkte jag. PUSS

2008-08-28 @ 21:03:55
Postat av: Angelica Lindvall

Jag har också köpt skorna nu i Sthlm men det är tyvärr dålig kvalitet på dom för det priset...

2008-09-08 @ 09:25:43
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: alexzandra

Angelica: inget jag markt ut av iaf, 600kr va dessutom inte dyrt fñr de dar grymma pjuxen. Jag hade tankt betala 1000kr sa...

2008-09-08 @ 09:38:12
Postat av: Angelica Lindvall

Ja, men de kostar 799 i Sverige så.. Men jag ska lämna in dem i Öret så får de laga klacken, annars ska jag kräva pengarna tillbaka eller åtminstone halva priset.

2008-09-09 @ 12:34:53
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Angelica: jag vet att de kostade 799kr men du hittar knappast ett par snygga partyshoes för mindre, speciellt inte på Zara. När jag ringde å skulle lägga undan dem så hade jag räknat med 1000kr. Anyways, det kan ju varit en miss med dina skor bara, behöver ju inte va dåligkvalitet på alla :()

2008-09-09 @ 13:19:29
Postat av: sofi

skorna var huuuur snygga som helst!!:D

2008-10-09 @ 10:44:20
URL: http://sarahsofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback