Barnprat å halsfluss.

3h vid datorn blev lite mkt, fick lägga mig i sängen en stund å sova. Kände att febern började komma så jag tänkte att det finns väl ingen återvändo, vårdcentralen tomorrow med andra ord. Men så sa mor att hon hade nån pencellin i skåpet. Kollade upp va det va imot så bland annat halsfluss då, perfa det! Hatar vårdcentralen, de ska alltid sticka mig i fingret och det i don´t like. Med lite tur kanske det även tar Urinvägsinf. om inte annat får jag ta det då.



Roligt med småsyskon alltså, de växer upp fortare än man tror. Och dem tar minst sagt efter än annan. Snappar åt dig varenda litet nytt ord :)

Hörde min 6åriga lillebror ropa till mamma förut:
 - Kan jag få en latte?
Strax där på frågar jag min 8åriga lillasyster:
- Vad tycker du om för musik?
- Basshunter (lillasyster)
- Fjortismusik (jag)
-Jag brukar titta på fjortisar på youtube. (lillasyster)
Sen startar hon upp nått klipp med massa fjortisar från snyggast.

They grove up to fast!!!

Kommentarer
Postat av: m0a

Jag såg er allt på kronis :)

Postat av: pernilla

fan skoja inte att de växer fort alltså min lillebror fylle fan 18 nästa år och får gå på statt haha tyckte nyss att han var en skitunge.Han kompisar som fyllt 18 var och köpte cigg och snus av mig häromdagen kan inte fatta de haha=)

2008-08-14 @ 21:00:56
URL: http://phernillak.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

M0a: Jag tyckte det va dig jag såg bakifrån när jag stod i kassan :)



Pernilla: Det är nästan lite läskigt. Tyckte det va as creapy att lillasyster pratade om fjortisar :-S Den dagen min lillasyster kommer å ska ha cigg kommer hon läxas upp av mig, hehehe. 18år är fan mkt, tyckte inte de va länge sen en annan va det!!

2008-08-15 @ 12:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback