Bloggtiiips.

Fan, hur kan man inte vara avundsjuk på denna kvinna? Hon verkar kunna resa i tiden, ena dagen bergsklättrar hon för att andra dagen shoppa loss i modestaden Paris å innan man blinkat har hon förflyttat sig till Monaco, Cannes å St tropez.. Å poff så är hon i Florens å njuter av livet där. Slynish!! ;)

(Bild lånat från Sofis blogg.)

Visserligen vet jag att jag just denna sommar själv förflyttat mig i raketfart med bil genom just denna ställen. Men gräset ser ju alltid grönare ut på andra sidan .....

Kommentarer
Postat av: m0a

det är tur iallafall. :) jag var dum nog att bada badtunna igår, så nu är jag värre.

Postat av: Alexzandra

M0a: Not so smart, fast kanske värt det? Nu får du ligga inne med glass under täcket istället. Ändå bara grått väder utanför :)

2008-08-08 @ 18:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback