Helgens smaskigheter.

Har lite blandat stuff från helgen. Trots att jag varit sjuk så har jag lyckats åstadkommit en del trevligheter. I fredags var det som sagt middag med Turesläktet. Även fast det va lagomt påfrestande att sitta på en stol med feber i drygt 5h så det va det god mat å trevligt sällskap. Även en å annan nyhet kläcktes :)

Lördagen drog jag å Lingan till stan å jag fick se bilderna från hennes indonesien resa. (vilket inte fick mig att vilja åka utomlands mindre...) hehe. På kväll bjöd Ingrid mig å Anna på brakmiddag. Å efterrätten sen... Den va så god att jag va tvungen att återskappa den igår kväll, dock blev den inte lika tjusig som din Ingrid. Men lika god =) Gosade mestadels med hennes hundar, Grisen & Oliva. Gosnötter.
       
(Provade en läckerparty dress as u can se, dessvärre bestämde jag mig för att inte falla för frestelsen)


Igår kände mig så mycket bättre så vi drog iväg till Gustavsvik å lekte. Det borde vara äventyrsbad för vuxnabarn istället. Om jag trodde att huvudvärken försvunnit när jag åkte dit så hade den kommit tillbax på vägen hem. Inte en kroppsdel fick nåd, rena livsfaran de där vattenforsarna. Om man inte tappar bikini`n så skrapar man i ryggen i botten eller slår in knäna i väggen.



Idag haltar jag. :-S

Kommentarer
Postat av: m0a

Åh jag älskar gustavsvik !

Postat av: Anonym

Var det möjligtvis en baby nyhet som kläcktes ;)

2008-08-18 @ 15:58:18
Postat av: Alexzandra

M0a: På sätt o vis jag med :)



Anonym: Nja, inte riktigt så stora nyheter.

2008-08-18 @ 19:53:56
Postat av: Elin

tack tjejen för att du tycker jag är duktig :D

Haha japp har redan varit i kga, tiden går så jäkla snabbt ju! :) kommer om 3 veckor igen:) fast då är det kga fre & halva lördagen & karlstad, lördagskvällen & söndagen:) hehe kram! snygga armband btw, älskar det svarta med peace märket :)

2008-08-18 @ 22:04:10
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

nähä det har jag hört iaf..

2008-08-19 @ 08:45:53
Postat av: emelie

hehe den klänningen testade jag också men det blev inget inköp för min del heller,trots att den e hot hot hot.

2008-08-19 @ 12:28:04
URL: http://emlyb.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Anonym: Oki, skumt att inte jag visste isåfall! ;)



Emelie: Mm den va väldigt fin, tyckte dock den kunde varit lite mer figursydd. Dessutom har jag redan en fransklänning så jag höll imot ;P

2008-08-19 @ 21:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback