Pray for the killer outfit.


Jag funderar på lugg efter att ha sett hur het
Sarah va i det. Har bara haft lugg i mina mörkadagar. Å nu när jag ska bli ljusare hos frissan på måndag så kunde ju lugg va något! Right?

Nu ska jag bara måla naglarna i mitt trendiga lack sen bär det av till Götet. Har 2 väldigt viktiga plagg jag ska hämta upp när vi anländer, M vet bara om det ena och han kommer förmodligen bli tokig på mig. Och jag kommer bli tokig på butiksbeträdet om inte det ena plagge finns kvar. Den bitchen kunde nämligen inte lägga undan plagget TROTS att jag påstod mig åka till Göteborg enbart pga detta. Jag kommer ha en killer outfit om det här gå vägen. Snälla gode gud...

-Bio, middag på avenyn, Liseberg, shopping, sushi å trevligheter-

Kommentarer
Postat av: Martina

såg att du bor i värmland...vart då?

Postat av: Anonym

Åh jag är en smula avis på dig som får åka till liseberg. Hoppas du får roligt :)

2008-08-22 @ 18:12:16
Postat av: Elin

ååå va mysigt! hoppas ni har det bra! sushi är asgott här i lkpg me:) mums! hoppas det går vägen med outfiten;) kramkram hälsa M

2008-08-22 @ 19:18:46
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh, Göteborg:) Om 3 dagar flyttar jag och min kusin ner dit:D

2008-08-23 @ 10:36:19
Postat av: Julia

tror ja såg dig förut :) om de va du. avenyn runt halv 11 tiden?

2008-08-23 @ 17:26:03
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Martina: Karlskoga, såg att du va från K-stad :) Värmland är väl trevligt. hehe



Anonym: Det har varit gör skoj, alltid roligt att komma bort en helg så här ;) Å Liseberg stänger ju nu på måndag så man va ju tvungen att passa på!



Elin: Minns att du nämde det, ska prova sushi`n här imorn till lunch:) Outfiten verkar ordna siig. Å ingen är lyckligare än jag över det. Ska hälsa till honom.



Johanna: Ni kommer få det underbart. Bodde oxå här i 1år, å varje gång jag kommer tebax hit på sommaren å ser den fullspäckade avenyn så vill jag bara tebax=) Vad ska ni göra här? Plugga, jobbA?



Julia: Ja det stämmer, Va ner å hämtade en tröja på monki precis vid den tiden ;) Vad hade du för diig? Gick förbi park lane igår kväll, VILLE in ... hehe..

2008-08-23 @ 17:56:24
Postat av: Johanna

Det blir till o jobba:) Ren händelse att vi hamnar i just Gbg, vårt enda krav var att det INTE skulle vara gällivare:P Så nu ska vi bo tre pers i en etta på 30 kvadrat till att börja med... Men vill man så går det:)

2008-08-23 @ 21:53:50
Postat av: Alexzandra

Johanna: Kommer ju bli super! Göteborg är underbart, speciellt på sommaren. Kan va lite väl grått å kallt på vinter halvåret. Vart ska du jobba? Lite avis är jag faktiskt. hehe.

2008-08-25 @ 11:16:18
Postat av: Johanna

Ska sitta i kundtjänst till att börja med, men kommer söka andra jobb när jag väl gjort mig lite mer hemmastadd där nere, men så länge vi har räd med mat, hyra o lite nöjen så spelar det till en början inte särskilt stor roll var jag jobbar:) Jo, vintern blir en himla omställning. Här uppe har vi ju lååånga kalla vintrar med mkt mkt snö, nu blir det helt annorlunda:)

2008-08-25 @ 23:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback