Välkommen salladsblad.

Det är höst snart. Ska först ta mig en sväng till kusten innan jag ger upp sommaren 08. Att det är höst betyder att det är dags att damma av gymkortet. Å eftersom jag blir kvar i Karlskoga minst en termin för att plugga på komvx så kan jag lika gärna täckna 6månaders kort på gymmet mitt :) Alla andra tränar inför beachsäsongen men jag kör på hösten istället. Minus 7-8kg ska vi väl fixa iaf? Oh ja!

Tror jag ska köra igång på måndag faktiskt, dra med mig mamma Å bränna lite fett. Har jag min vanliga tur så bryter väl förkylningen ut lagomt till träningen å så blir jag sängliggandes i 10dar. YeeeeY!

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Varför är det alltid så? Jag blir JÄMT sjuk när jag verkligen går in för träning och nyttig mat. Haha.

Postat av: emmmi

kan inte du skriva hur du gör för att gå ner? ;P

2008-08-08 @ 15:43:27
Postat av: madeleine

här är en till som borde träna:-) men jag hatar träning....... promenaderna får räcka, ett tag till ialf;-)

2008-08-08 @ 17:00:56
URL: http://madeleine1985.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Angelica: Antar att det blir en chock för kroppen ;) Å när man väl är motiverad så går man väl in lite FÖR hårt, bäst är väl att börja lite lugnt i början.



Madeleine: Träning är INTE kul. Promenader dock, det kan jag hålla på med flera timmar om dan. SÅ jag powerwalkar lite på bandet på gymmet istället :) så lägger man till lite styrka - 30min, så fixat!!



Emmmi: För tillfället har jag inte ens börjat så det kommer bli mer om detta när jag kommer igång. Men förra hösten körde jag med strikt diet alla dagar FÖRUTOM en dag då jag fick äta vad jag ville :) Sen tränade jag på gym (joggingbandet+ lite styrka) minst 3ggr i veckan. 1h per gång. Krävs inte mer än träning å nyttig mat.

2008-08-08 @ 18:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback