Take one get 3.



Idag ska jag acta servitris. Visserligen är det ju ett julbord så jag antar att folket plockar sin egen mat. Så egentligen ska jag väl acta diskplockare å vad jag har hört kanske även nersupare. Det hör inte inte till vanligheterna att stå på fel (eller är det rätt?) sida baren. Hursomhaver. Så har jag Anna som sällskap hela kvällen, hon ska va min lärare : ) Hoppas det slipper ske nåra olyckor, så som tallrikar på golvet och utspillt vin på gästerna. Återstår att se, men kul ska det bli!


Vad gör ni andra denna ljuvliga lördag ?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Först blir det några timmars jobb o ikväll bli det vin o girltalk all night long. Det perfekta sättet att tillbringa en lördagkväll:D Lycka till med jobbet ikväll!

Postat av: Elin

De gick väl bra att jobba? :)

Du såg ju ut att trivas bra i rollen som tomte till barnen där iallafall!



:)

2008-12-06 @ 21:57:23
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Johanna: Ja tjejkvällar är alltid mysigt å med lite vin till så somnar man gott :) Tackar så mkt, det gick bra faktiskt.



Elin: Jorå, slog inte sönder nånting alls :-O Trivas, nja.. Jag blev ju tvingad, haha!!

2008-12-07 @ 00:08:02
Postat av: Anna

Du skötte dig jätte bra som min praktikant, haha ;)

2008-12-07 @ 00:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback