Hunkelihunkhunk.



Medans Jenny & Emma är på fitnessmässan omringad av heta muskelpojkar så skjunker jag djupare ner i soffan. Nej jag är inte bitter. Jag vill inte alls kunna se insmorda, solbrända och vältränade killar. Neeedå, jag sitter hellre hääär å luktar på blommorna, lr dricker min hemgjorda latte som jag förövrigt blivit torsk på. Det sprutar in med updates här från Göteborg, sucks to be here right now. Jag skulle va in heaven på avenyn ikväll på lyran. Mm. Minst sagt!

Vidare till det vackra vädret vi har här i Karlskoga. Det är ingen idè att sitta och tänka ska jag, ska jag inte? Det är bara att ta jackan och ge sig ut i slasket. Känner mig ganska amitiös som gått runt halva stan ett flertal ggr denna vecka. Men varje gång blir jag lika frustrerad över att mina skor inte är vattentäta, det är vattenpöl inne i skorna efter ca 15min. Undras just om de tål lite torktumling.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen dålig karl på bilden hujedamig.. Du får la skaffa dig ett par rejäla dojjor o traska i på förmiddagarna! :) / bella

Postat av: Alexzandra

Bella: I Know :) Rejäla skor är ingen bristvara men att köpa vattentäta skor bara för att kunna promenera när det är snöigt/regning ut känns lite överkurs faktiskt.

2008-12-07 @ 09:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback