Ordinaryday.

Tjo, va lycklig jag är för att den här veckan bara ruuuusat iväg. Helgen är ju snart här förtusan. Veckan har varit fullspäckad med möten å fikor med vänner jag inte träffat på ett antal veckor, till och med månader. Det känns bra att ha fått något vettigt gjort när man ändå varit ledig. Borde väl hälsa på farmor i samma veva men nej....

Inhandlade juldag´s biljetten idag. (den jag ska lotta ut till er om det går åt helvete på lördag...) Å sen inhandlade jag alkohol så nu kan det gå åt helvete på lördag. Haha, med den inställningen. Det blev cider, som jag lovat! Glittrig julcider,
I love it! <3

Pernilla å jag tog en måltid på "nya" Cafè Paris ni vet. Äntligen händer något med meny'n, gick ju inte äta där förut. Alltid roligt med lite nytänkande, behövs minst sagt lite ungt blod till det där stället. Blev Parma skinka & fetaost sallad. =))


Kommentarer
Postat av: Hanna

oj då vad hade dom på menyerna nu då???

2008-12-10 @ 23:37:50
Postat av: Hanna

nya café paris?=)

Postat av: Alexzandra

Hanna: De har fått ny ägare :) Det är väldigt nytt än men de har lagt till och tagit bort lite på menyerna. Kulkul! De ska stänga 2vec i januari för renovering å såna ting.

2008-12-11 @ 09:21:17
Postat av: Pernilla

Ja lunchen va mkt bra eller ja middag =) kommer bli super när de är klart =) snart drar jag och du ta delungt i helgen gumman

2008-12-11 @ 14:46:57
URL: http://phernillak.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Pernilla: Det tror jag med!! Karlskoga behöver lite nytt :) Ja du gör ju det, det är du som ska ta't lugnt. hehee. Have a safe flight! Kram.

2008-12-11 @ 14:51:35
Postat av: Anna

Den glittriga julcidern är supergo! & vad kostar juldagsbiljetten...man kanske borde gå & panta burkar nu till den? :)

2008-12-11 @ 20:15:55
URL: http://nothingelsematters.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Anna: Låter bra det!! :) Tog en klunk av någon för ett par veckor sen men kommer inte ihåg fall det va bu eller bä! Den kostade 225kr på nöjesbutiken (tror inte biljettstället säljer i år!) Det låter som en bra idè, nått sånt kommer jag få göra fall det ska bidra med nåra julklappar i år..

2008-12-11 @ 20:37:31
Postat av: Elin

ok där ser man :) kul med lite nytt :)

ahhaaa juldagsbiljett till statt eller? jag & tjejerna ska nog till kupolen i år som det ser ut nu. kram

2008-12-11 @ 21:29:09
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback