JuldagsPartaj 08.

Fan vilken törr juldag. Kändes som att statt aldrig skulle ta slut. Och till skillnad från tidigare år så var jag lugnare än någonsin. Tror aldrig jag varit så "nykter" på statt. Minns vartenda ord och ansikte från hela kvällen. Sprang runt där och minglade med de flesta, söp ner Bella yttligare med en fernet i baren och actade spanare. Jag var till och med på G i en taxi hem till aggerud, då är man nykter alltså. Men i slutändan hamnade jag inte hemma ändå. Åkte iväg till någon´s bortamatch och gjorde fyllemat istället :) Dessvärre har jag inget drama alls åt er. Boooriiing. Nu blir det inge mer utgång här i stan förens jag fyller 23 (Hujjedameej!!). One week to take of - Då ska vi göra Oslo osäkert! <3


Finaste!! <3

              


Kommentarer
Postat av: Anonym

Prova Kupan nästa gång :)

2008-12-28 @ 03:51:21
Postat av: Sara

Va fina bilder snuttan:) Hinner vi med en fika i veckan innan jag åker hem? Pussss

Postat av: Anna

Usch för juldan alltså! Synd att alkohol gör en till en sån julbelåsna ibland, haha! =)

2008-12-28 @ 16:22:43
URL: http://nothingelsematters.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Anonym: Dit är det väl bara törra par som drar? :-O



Sara: Thanx, det är inte omöjligt hjärtevän. Hojta till så styr vi nån dag. Pussar.



Anna: Varför va du en julbelåsna? Det är väl inge bra ;)

2008-12-28 @ 17:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback