Vardag hela veckan.

Det blev en sen måndagkväll, tänkte sova på obestämd tid imorse men vaknade av massa tjattrande. Det var mormor och mamma som va i fullgång å städa hela huset. Man skulle kunna tro att de sniffat i sig för mkt såpa då jag först fick låna mammas bil (Det har aldrig hänt tidigare!) och sen gav mormor mig bensinpengar, hörÅhäpna. Jag åkte iaf iväg till gymmet lagomt nöjd =))

Nu ska jag snart kila iväg till Mimma å hennes sötsöta son på 2mån. Jag har inte träffat henne sen hon blev mamma. Katastrof. Men idag ska jag äntligen dit å Mims ska bjuda på lunch. Kan inte bli bättre faktiiiskt.

Kommentarer
Postat av: Felicia - Amerikansk Fotbollsfru

Ja ta vara på dom när de är så snälla och goa=) haha

Postat av: Karin

Torsdag kan funka!

Ska kolla m Tess hur hon jobbar!

Ja jag ska nog ta en tur till Ikea då! Alla andra granar jag hittade e typ 2meter eller de fanns en jättesöt på Vita rum...945kr...Gahh!

Hörs då!

Kram

2008-12-09 @ 18:05:44
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Felicia: Bebisen? :D



Karin: Det tycker jag, så sugen så UJ :)) Jag skickade efter min vita gran på ellos faktiskt, fanns i massa häftiga färger å va inte alls dyra. Har inte sett dem på ikea i år, men de senaste 4åren har jag haft en sån så det kanske kommer.

Kram

2008-12-09 @ 19:07:18
Postat av: Elin

ja det va mkt trevligt :) mmm gillar skorna starkt :) lagom med nitar för min smak:) hihi kramkram hoppas din helg var bra!

2008-12-09 @ 19:52:46
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Karin

Hejje

Jag kan tyvärr inte på tors...somethings come up...men vi lär ju hinna m det en annan dag, måste ju ha ett pro m mig när jag testar sushi för 1a ggn i Karlskoga ju! Hihi

Kramar

2008-12-10 @ 10:48:31
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Elin: Ja det är ju en smaksak, la bara märke till dem just pga det :) Hade en lugn men helt ok helg faktiskt, tackar.



Karin: Så synd! :-// Ja du får hojta till när ni får en lucka. Kramar!!

2008-12-10 @ 11:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback