Fikabegär.

Jag har aldrig varit i sånt behov av en fredagsfika som jag är riiight now. Är även i stort behov av någon mat i magen. Typ NU! Hungrig så jag har huvudvärk efter ett förjefla jobbigt träningspass. Solariet var det dessvärre något fel på tror jag, blev ju inte ens varm och absolut inte brun. Menmen..

Har ringt alla jag känner, till och med ringt å tjatat en andra gång på vissa...
As mycket snö ute och jag vill bara sitta på paris (läs, cafè) och mysa.

Kl: 17.00 ska jag infinna mig på stan.
Det va ett himla projekt att få tag i en fikakompis.

Kommentarer
Postat av: Hanna

det är sorligt att jag saknar LITE att sitta på café paris, haha.

Postat av: Alexzandra

Hanna: Bara liite? ;p Tycker det är helt mänskligt att du saknar karlskoga å allt därtill efter så lång tid i USA.

2008-12-12 @ 16:23:03
Postat av: madeleine

jag blev mest sugen på den där munken:-) hehe. fika, fika det är mysigt!!:-)

2008-12-12 @ 18:10:57
URL: http://madeleine1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback