En kreativ Uppesittarkväll.

Jag har då aldrig vaknat och varit full på självaste julafton. Antar att det är så det går när man har UppeSittarKväll. Beställde hem pizza och drack glögg i mängder. Eftersom alla färdiga pepparkakshus va slut så fick vi göra väggar och grejer själva. Jag är imponerad att det gick så bra. Visst blev det tjusiiiigt? : ) Höll på med juleheter fram till 07.15 imorse. Där snackar vi verkligen julvaka, hahaha. Nu ska jag lyssna vidare på julmusiken Å äta min skinksmörgos sörrni. God Jul!!

  


Fick en julklapp igår : )) Se vad sööööt! Det är såna här julklappar jag snackar om. Personligt och med tanke bakom. Ser ni ringen som ligger i locket ?  Å kortet i asken. Gjorde ett hjärta över ansiktet, nickenyfiken. hahaha.


  

Kommentarer
Postat av: Moa

Men skit vad duktiga ni är! God Jul stumpis !:)

Postat av: Alexzandra

Moa: Pratade precis med freddan i tele å trodde du va med i bilen :) Sa nämligen att han skulle önska dig en god jul! Men jag gör det väl igen då, GOD JUL!! Ah, visst va det fiint! hiihi.

2008-12-24 @ 11:48:25
Postat av: P

God Jul! De blev ju jätte fint!

2008-12-24 @ 12:53:27
URL: http://minhembio.com/klattermusen
Postat av: Alexzandra

P: Jag såg precis ditt pepparkakshus på facebook. Erat va ju snäpet grymmare!! Kände mig faktiskt utkonkurerad där. :`)

2008-12-24 @ 12:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback