Promenad, Sushiii & Gym.

Ja ni gott folk. Den här dagen har ju rullat på rätt bra trots allt. Blev väckt till ett jävla hysteri här imorse. Mamma hade fullt skå med att få iordning barnen till skolan. Chokladkalender hit och adeventskalender dit. Vilket fall som helst så fick det upp mig så tidigt som 06.45. Galet. Plippade på datorn fram till 09, funderade på gymmet men gick istället till sängen. Vaknade återigen kl 12 när mamma ringde mig på mobilen och undrade vart jag var. haha, i mitt rum, daaah!!

Plippade vidare på datorn i yttligare 2h för att sen ge mig ut i blaskvädet på promenad upp till pappas grav. Hann lyssna på 3 hela låtar på min två timmars promenad. Så ni kan ju räkna ut hur länge jag pratade i telefon. Precis som att ha sällskap ju =))

Efteråt njöt jag av sushiii. Va ju en HEL vecka sen jag åt sushi liksom. Kändes som det va längre sen. Och sist men inte minst följde jag med Jenny till gymmet. Det är knökfullt bland maskinerna runt 6 snåret. Hata! Fast jag drog ju dit för å kolla lite folk å dra i lite maskiner så. Idag var det inte miiig imot ;) Måste dock säga att vissa möten är mindre trevliga än andra. Men jag antar att det är svårt att undvika vissa möten i all oendlighet.

Kommentarer
Postat av: Felicia - Amerikansk Fotbollsfru

Det låter och ser så gott ut med sushiii men jag är megaallergisk mot allt i havet så jag kan bara titta på=(

Postat av: Helena

bara trevligt folk på lagret väl???

2008-12-03 @ 20:44:23
Postat av: Alexzandra

Felicia: Was, allergisk mot skaldjur å fisk? Stackars sate! :-(



Helena: Ja det tycker jag allt! Sen kan man ju ha otalade saker med folk lr bara bäva för vissa möten pga av olika annledningar :)

2008-12-03 @ 20:58:30
Postat av: Elin

mm visst är den fin:) batiklinnet/ormskinnslinnet är från asos och det andra från forever21. :)

2008-12-03 @ 21:20:26
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: bella

Kunde inte kommentera längre ner!

Vad hade du för extensions förut ? How was it ?

Har tagit bort min blogg btw..

2008-12-04 @ 11:39:51
Postat av: Alexzandra

Bella: Jag har aldrig haft exstensions. Men tänkte prova första gången nu : )) Jag såg det, how come slyna?? :-O

2008-12-04 @ 12:02:00
Postat av: bella

Inte? Så det där über långa håret du hade på bilderna var äkta? Shit i byxorna isåfall haha.. Jag tänkte sätta i keratinvax, hatar sånt skit men jag ser ut som en jävla pojk med mitt korta hår haha! Jag blev så trött på skiten, fick en löjlig kommentar och jag tycker inte jag ska behöva ta nån skit nu.. Hellre efter min JUL depression släppt haha.. Meddelar när jag bloggar igen iaf..

2008-12-04 @ 17:06:48
Postat av: Alexzandra

Bella: Ja det va ju det. Det är därför jag alltid varit anti extansions eftersom jag själv haft hår som växt som ogräs. Men nu när man klippt av sig håret går det ju så helvetiskt långsamt :-S Dessuttom hatar jag färgen jag har nu. Ja, folk kan va totalt cpiga när det gäller kommenterarna. Tar sig friheten att skriva vad dem vill och samtidigt är de fega nog att vara anonym. Men du borde inte låta det hindra dig. Men let me know!! :))

2008-12-04 @ 17:10:32
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback