On the run...



När mamma i all hast frågar om jag kan följa med på barnens luciafirande/skolavslutningar osv så säger jag ofta ja iomed att det känns så avlägset. Men så kom även den dagen - Då det var dags för luciafirandet.
Idag alltså. Å fan, jag är ganska tacksam över att jag inte har egna ungar i skrivandets stund. Jag hatade att gå på såna här tillställningar även när det var min egen skolavslutning Å att frivilligt följa med på sånt där trams är inte my cup of tea. Stod ut i cirka 1h. Att stanna kvar på fika, mingel och julklappsutdelning... Nja, då är till och med gymmet mer lockande. Så det blev en gymrunda med Jenny, eller ja runda och runda. Jag stod mest på löpbandet - En heeeel timme. Förbannat välbehövt då jag haft en ganska kass träningsvecka.
Motivationen fanns någonstans på
bahamas.

Å nu har jag sjuka skavsår på fötterna.....

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag tycker du e grymt duktig iaf!

Ja jag vill verkligen ha en kissebebis =) Hihi

Postat av: Karin igen...:)

Nä det här va mer ett sammandrag på Fashion Tv :) Helvete va snygga dom va! Hihi Jag e inge bitter...hihi

2008-12-05 @ 00:44:03
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Karin: Tackar, man får kämpa på när motivationen inte alltid finns det :-// Okki, synd, jag tänkte ju att det skulle ge mig en spark i rumpan när man såg deras faaasta rumpor :D

2008-12-05 @ 09:36:05
Postat av: Pernilla

Sv: Ja behandlings assistent är nog är roligt jobb, men också påfrestande.

Har även tänk i samma banor själv, men då inom ätstörningsvården. Då den verkligen suger och dom anställda inte är speciellt duktiga.

Men jag måste bli tillräckligt frisk själv för att klara av ett sånt jobb.

2008-12-05 @ 11:38:37
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback