Ge mig extensions nu!!

Jag har alltid varit lite anti hårförlängningar. Det endast pga att mitt eget hår växer som ogräs så jag har inte sett någon annledning till det. Är ju en del pengar och tid till att underhålla det. Jag är inte den som står framför spegeln 1h innan jag går utanför dörren. Jag går praktiskt taget upp ur sängen och till gymmet. Att behöva fixa håret en halvtimme innan finns det inte tålamod för. Dock har jag alltid önskat mig lite tjockare hår, lite volym vore trevligt liksom! :)

Så extensions får det bli. Vill bara sätta Jenny i tjänst nu på stuts, i med längderna och svart färg nu! Att vänta är verkligen inte min grej, dessvärre måste jag vänta tills pengarna rullar in den här gången. Orrrrka.

   
Long black hair, long time no seeeen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback