Julaftonspartaj.

Det har inte blivit många timmars sömn senaste dagarna. Känns som jag varit konstant full i 2dygn, vilket jag nästan varit. Så här kan det se ut när man festar till på julafton. Känner mig inte värst peppad för att gå på flaskan igen.

Har varit iväg på en girlyfika på pariis. Så mysigt att alla kommer hem under juletider. Fick fin besök av Aida & hennes fästman Steven. Fan va vuxna vi är nu, känns overkligt när ens barndomsvänner kommer å visar upp vigselringar å blir sambos kors och tvärs. Men det va verkligen hur trevligt som helst att träffas : )) Nu måste jag sova en timme för att orka med kvällens bravader. See Ya later.





     

Kommentarer
Postat av: gingerjennifer

haha heta kort babe;P du va fullast. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback