Leaving on a jetplane.....

Trodde jag kunde bojkotta sömnen men det funkade ju bara fram till 9.30. Så nu har jag sovit ett par timmar, vaknade upp till nygräddade våfflor. YumStuff.

Vaknade upp efter halva tiden å såg att det blinkade i telefonen. Avsändaren. Hm, vågade inte läsa sms'et förens 2h senare och sen tog det yttligare en timme innan jag kunde knåpa ihop ett svar. Kalla fötter. Tackar fan för min flytt till Oslo, räddningen från broken hearts club. Det är jobbigt när hjärta och hjärna inte vill sammarbeta. Hjärtat säger ja, hjärnan skriiiiker Neeeeej. Livrädd för att känna, Iskuben därinne får inte smälta än på typ 10mån.

Don't know when I'll be back again.....

Kommentarer
Postat av: madeleine

gissa om man blir nyfiken på vem han är:-D

Postat av: Alexzandra

Madeleine: Menar du den jag hade en kvällsdejt med lr vem avsändaren till sms'et va? Här är det mer än en boll i luften du vet :-/

2008-12-17 @ 15:42:46
Postat av: madeleine

hahaha! trodde det var samma person;-) men då förstår jag röran

2008-12-17 @ 17:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback