När man slår rekord i tråkighet.


Här med får utnämner jag denna vecka som den läääängsta och tråkigaste i mitt liv. Skumt att man ena veckan har den roligaste i sitt liv för att sen få straffet med den tråkigaste. Jämnar ut sig kanske.

Den 18e har jag iaf bokat in en surprise till familjen min. Ska bjuda dem på det godaste julbordet jag någonsin ätit på Stora hotellet i Örebro - Elite. Jag va där med guldfynd förra året OCH när jag såg utbudet av dessert`er. Ja, räcker väl och säga att det var ett enskilt rum med alla tårtor,kakor, godis, glass du kan tänka dig. Så på dagen blir det julklapps shopping och sen vidare för denna ljuvliga middag. Mys&trevliiigt.


Nu blir det en fika med Lissa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad snäll du är,de kommer uppskatta det rejält.

Postat av: madeleine

va mysigt:-)

2008-12-04 @ 15:05:39
URL: http://madeleine1985.blogg.se/
Postat av: Angelica Lindvall

Du är en så gullig dotter och syster. :) De kommer bli jätteglada!

2008-12-04 @ 17:07:28
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

TheDevil: Ja man försöker ju ge någonting tebax för att visa uppskattning mot dem : ))



Madeleine: Ja verkligen. Juletider med familjen :)



Angelica: Ja de kommer bli otroligt glada när de ser utbudet, haha. Fast förmodligen inte lika glada som miiig =p

2008-12-04 @ 17:15:05
Postat av: Johanna

Vill också ta med min familj på något sådant:D O desserter tackar väl ingen nej till;)

2008-12-04 @ 20:13:20
URL: http://rindelov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback