När tiiiden rinner ut..

Plans are maid ; ) Har en supermysiiig grej inplanerad. HaPPy faces.

Förövrigt är jag sjukt stressad inför flytten till Oslo, vet inte hur jag ska hinna allting. Jag börjar nästan få lite ångest för att lämna mitt kära Karlskoga (ja, jag vet att Kga står kvar å att man kan flytta hem när man vill) och åka hem hur ofta man vill oxå. But still, vill ju börja ett nytt liv där, få in en vardag med jobb, gym, nöjen, kontaktnät å allt va det nu innebär. Jag vill inte ha något som drar mig till Karlskoga. Dumma mig!! Ställa till det så här precis before take off..


Kommentarer
Postat av: Anna

Vinterdepp/höstmörkrets hemska krafter - both sucks! Haha, men visst får man planer som aldrig förr när man är som grinigast? =) borde kanske ta tag i dom nån gång, hmm...Spännande med både ny karl & flytt förresten!;) Är nyfiken på vem karln kan vara, nån från stan?

Postat av: Zara

Oslo är fööör bra :) Jag har ingen hemlängtan alls.. klart det är kul att vara hemma ibland.. men än så länge har det bara blivit av 2ggr sen jag flyttade hit i september (tror jag). Oslo sover aldrig, ni kommer stormtrivas :)

2008-12-18 @ 16:52:01
URL: http://zarat.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Anna: Ja så är det ju. Det är ju när man är som mest bitter man försöker få fingret ur och faktiskt åstadkomma någon sorts förändring :) Ny karl vill jag inte påstå, träffar väl än å annan gamal som ny. hehe. Men flytten är jag jäkligt spänd över, kulkul!!



Zara: Klart du inte har hemlängtan, du har ju karl'n hos dig :)) Värre om man ska åka ifrån någon. Jag tror både Jenny & Jag kommer älska Oslo, helt klart. Inte där skon klämmer. Å nu börjar det minst sagt dra ihop sig!!

2008-12-18 @ 23:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback