Saffransfrulle.

Det är inte förens idag jag ser julkaoset! Herreminlord. Åkte raggarrundan på stan igår Å det va totalt stendött. Inte en bil syntes till (förutom de parkerade då...) Och idag ser jag istället bara bilar. Jag fick lön i natt, HALLELUJAH. Visserligen bara för 3dagar men det räcker gott väl till en julklapp till mammis. Även om jag egentligen skulle vilja ge henne hela världen.

Anyways, Det var meningen att jag skulle till Örebro med Jenny & Hoffe men när man såg julstressen här hemma vill man ju inte ens tänka på hur det är i Örebro en sån här dag. Ne fan, jag är stressad nog som det är. Arbetsförmedlingen hit, träning dit, hjälpa morfar vid bankomaten hit å jäktjäkt(!) Fick åka hem från gymmet efter 20min när jag fick KRAMPER i magen. Litar inte på Melkers mat, maten där igår kväll kändes inte helt ok. Eller så är det att jag inte haft "lingonveckan" på 4mån, lr en bulle i ungnen kanske. Visserligen har jag en bulle i ugnen ordagrant, åt nämligen en saffransbulle till frulle. Men jag tänkte en annan sorts bulle. ja ni fattar, right? Nu blir det ner till stan för sushilunch Å julklapps shopping.


Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Shit, kan ju vara graviditet på g om du inte haft det på 4 månader!!! :S Köp ett gravtest bums!

Postat av: Emmy

Kan vara annat också än just en graviditet. Jag hade inte mens på 6 månader, och se kom den, men försvann lika snabbt igen. och jag var inte på tjocken iallafall :) Tjejer som tränar, och går ner i vikt bl.a kan bli av med mensen.



Sen kan det ju bero på minipiller och sånt också om man äter det.

2008-12-23 @ 13:59:39
URL: http://themidnightexpress.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Angelica: Jag gjorde ett gravtest för 2vec sen så jag är inte gravid. Jag strir bara lite med mig själv :D Å om jag va i fjärde månaden skulle nog inte magen vara så platt. hehe!



Emmy: Jag tror inte på fullaste allvar att jag är gravid, men något konstigt är det helt klart. Jag slutade med p-piller för 4månader sen så jag är rätt säker på att det är en rubbning bara. Tycker dock den borde komma igång snart :-S

2008-12-23 @ 18:26:43
Postat av: CG

gaah dar gjorde du mig nervos! haha. Gravid utan varken make eller ens pojkvan. Det vore nagot det vannen;)



Ses snart!!

2008-12-23 @ 19:35:26
URL: http://barbienyc.blogspot.com
Postat av: Hanna

du kanske ska prova julrushen på Manhattan:)

2008-12-23 @ 22:38:01
URL: http://lifebyhanna.blogspot.com
Postat av: Pillan

SHIT !!!

Å jag verkar vara den enda som tänkte med glädje...YEEEEEEEEEEES!!!!!



Å bad en bön att det i så fall skulle vara MR : M ))



Simma lungt Pärlan .....i dom djupaste vatten ...vet du )))

2008-12-24 @ 01:28:22
URL: http://pillansrum.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback