SyndigtSnygg.

Nä, nu får det vara nog! Här blir inga magrutor gjorda! Jag har gått igenom hela bloggrundan å bloggvärlden kryllar av snygga tjejer. Så, jag ska dricka upp min hemgjorda latte macchiato och lyssna på denna låt för 37:e gången och sen dra till gymmet Å där ska jag springa så långt benen räcker. Så då vet ni det oxå.

Sen hem å äta potatisgratäng, schnitzel och kantarellsås med familjen. Sådetså!!


Vem Känner sig inte tvingad att dra till gymmet när man ser denna mage?
Tack för sparken i arslet Hottie.

Kommentarer
Postat av: Felicia - Amerikansk Fotbollsfru

Åh herregudars, jag borde kanske ha den som bakgrundsbild på datorn, så man aldrig blir sugen på något skit igen=)

Postat av: Karin

Åhh gimme!



Du vet du hur sushin e på gamla briljant? Tänkte jag skulle våga mig på det till veckan.

Kramas

2008-12-05 @ 23:50:45
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det har du så himla rätt i:)

Lars är en riktigt skön snubbe, men han verkade inte så mån om att få vara kvar! Kommer nog gå bra för honom vilket fall som helst:)

2008-12-06 @ 01:34:58
URL: http://nathalieposth.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Felicia: Tanken slog mig oxå :) Men det är frågan för om inte godisberoendet är starkare när det väl slår till. Hm, en evig kamp alltså.



Karin: Det är otroligt bra sushi där. Har provat en hel del ställen vid det här laget å det slår faktiskt mkt! :) Hojjta till om du inte hittar någon sushikompis, då ställer jag gärna upp. hehe!



Nathalie: Jo precis. Läste ju reportaget i aftonbladet om honom å han vill väl egentligen bara bli "upptäckt" å det har han ju blivit nu :) Löser sig säkert för alla dem som har talang i slutändan.

2008-12-06 @ 08:13:20
Postat av: Karin

Schyrre!

Vad rekomenderar du att man ska ta då? E ju lite clueless just på sushi fronten;) Klart jag hojtar!

Kram

2008-12-06 @ 20:11:03
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback