Jag vill ha tanke bejby.


Någonting som är roligt med att jobba på guldfynd är, när pojkar kommer in och ska handla till sina flickvänner. Gubbarna brukar man aldrig behöva hjälpa. De känner sina kärringar så pass att de vet exakt vad de ska ha för typ av smycke. Men de som inte varit gifta i 25år, DEM älskar jag att hjälpa. De har för det första ingen aning om vad deras flickvänner tycker om. De vet inte ens om de använder guld eller silver. Å iomed att jag är tjej så har jag hundra gånger mer koll på vad som går hem. Kallar mig inte proffs eller så men killar har verkligen noll koll. En 18årig kille kom in idag och skulle köpa en julklapp till sin flickvän. För det första var det knappt så han visste om hon hade hål i öronen, fiskade vidare, typ blingbling lr stilrent?...Ehm? Anyways jag valde utefter min egen smak vilket jag ÄLSKAR. Såklart fick det bli berlockarmband, min absoluta favourit. Killen kunde ju knappast välja berlockerna utan att jag blev besviken på honom. Han pekade på elefanten (jag tänkte hallå det är inte din lillasyster). Tyckte jag lyckades rätt bra i slutändan. Flickvännen kommer va glad att han fick kvinnlig hjälp från en smyckestokig

Har själv varit med om katastrof smycken. Snälla, tittar ni inte på era tjejer?
Eller så är dem bara inte för detaljer. Personligen smälter jag inte av rosor, choklad och guldsmycken. Så lätt ska dem fan inte ha det :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback