Still in FylleDimma.


Det ser väl ut som om jag skrapade fram storkovan nu med tanke på min lilla frånvaro. Så är dock inte fallet, känner bara att det inte funnits något av intresse att berätta. Är fortfarande inne i nånsorts dimma. Håller inte riktigt reda på dagarna. Kom nämligen på att jag skulle ha varit hos farmor och firat "julafton" igår förmiddags. Hade totalt glömt bort det. Lite små stressad nu när jag måste styra upp diverse saker sista veckan i Karlskoga. Paniiik.

Ska dock bli skönt med lite lugn och ro när man kommer till Oslo. Allt spelande gör mig trött ;) Idag har jag förövrigt varit inne i Örebro å lurat på Mr...... märken som han inte vill bära men som jag tyckte klädde honom tipptopp. Va meningen att vi skulle ta en bio oxå men missade första sändningen å orkade inte vänta till nästa. Tur det kanske, sjukt trött!. Kan knappt hålla ögonen öppna. Bra sugen på sushi är jag oxå, men alla hade ju redan ätit så här dags. Ska fixa mig en macka lr två sen får vi se hur lång tid det tar innan jag hamnar i sängen. Många nätter sen jag sov i min runda :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback