Alexz tipsar - for valentine. <3

Jag har fortfarande inga seriösa planer inför hjärtedagen.

Helst skulle jag ju vilja checka in på ett hotell. Ligga där heeela dagen. Roomservice - Vin, jordgubbar & chocklad. Jacuzzi, sex & dåliga filmer. A là pretty woomen =) MEN alla jäkla karlar sover ju jämt på hotell via jobb och så. Självklart uppskattar dem det inte lika mycke som en annan gör då. Jag ska dessutom jobba natt på <3 dagen. Relax avdelningen på Gustavsvik maybe?

Just det ja. Tipsa va det jag skulle göra. Heta underkläder är ju alltid uppskattat. Been theire done that så jag hoppar det this time ;P

tipsar

    Your second skin u`r in.

Kommentarer
Postat av: Sandra

robin må nog den enda killen som inte uppskattar sexiga underkläder....:S haha

Postat av: Alexzandra

Sandra: skojar`u lr? Vilken otacksam prick. Tänk om en annan sätter på sig heta underkläder så bli karl jävlen inte glad. Stryk skulle han få! Helt sjukt föresten, har ju gjort detta inlägg lite iroiskt. Tycker ju inte att den där helkroppsstumpan är snygg. MEN när jag visade Mr M så blev han helt.....angelägen om att köpa en sån till mig? huhu NO!

2008-02-11 @ 10:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback