Bad boy own`s the night.

thennight weown

En film som får mig att gråta hmm...(tappade räkningen efter 4e).
Have to be something, right?
När ni har 2h över tycker jag iaf att ni ska se filmen. We own the night alltså.

Joaquin Pheonix blev min idol redan i walk the line men ju mer jag ser honom desto mer älskar jag honom (som skådespelare då`rå) fast det är ta-mig-tusan nått hett över honom oxå. Lite Robbie-bad-boy-williams över honom.

O la la la....


Och
Eva mandez är så mkt sötare när hon är naturlig/enkel .... scenerna när hon ligger hemma i myskläder och slarvig toffs slår uppsnoffsad med smink, smycken och glamourfrissa med krokodillängder.


Så då vet ni det.


Kommentarer
Postat av: 3rU+5

tack för tipset

2008-02-07 @ 17:52:38
Postat av: Sara

ja vart kär i Joaquin redan vid Gladiator, han är as-sexig, fast alla hatade honom i den filmen:P tack för trevligt sällskap idag=) puss

Postat av: Alexzandra

Sara: Ah, många blev förtjusta i honom då, trots att han va en "bad one". Jag har dock aldrig fastnat för den filmen så... Men het är han. Tack själv, SÅ mkt roligare att träna tillsammans med någon. O de blir ju fler ggr. Puss på diig.

2008-02-07 @ 21:47:42
Postat av: Sara

hehe jaa, jag vet inte vad det är med bad boys, men man faller för dem, gång på gång fast man borde veta bättre=) hehe jaa visst är det, japp ladda på för spinningen nu;P pusspuss

2008-02-07 @ 22:43:27
URL: http://laala.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Sara: Jag har redan ångest! huhu. Försöker få Jenny att hänga på oxå, så ho mä får lida lite. haha. Pöss!

2008-02-07 @ 23:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback