Det blir aldrig som man tänkt...

doingmakeup

Absolut inte på ett negativ sett dock. Det blev ett par varv runt stureplan innan vi hittade det fördömda
Kung Carl hotellet. Medan jag spanade in Louis Vuitton och chanel butiker så letade M efter "best western-symbolen" : ) åkte förbi hotellet typ 3ggr innan vi såg det. hehe. Hotellet va helt i våran smak. Det gamla va bevarat så allt gick i rokoko och guld detaljer. Tjusigt. Blev en hel eftermiddag på Gustavsviks äventyrsbad (gick in bikinin inför säsong 08 och kände mig en aning nöjd med mig själv. Sry men ALLA va SÅ otränade och degiga) till skillnad från Stockholmo där det struttade förbi skinnybitches everywhere. Stod inne i provhytten - VAD är GREJEN med provhytter? kände hur jag blendades av min vita yta och mitt hår va så livlöst att jag ville låna en sax på plats. Jag har ju väldigt tunnt hår och det har inte mer än toppats på flera år! dött hår minst sagt. Nåra minuter där hade jag bestämt mig - imorn ska skiten av och de hemska slingorna ska slingas över! De röda slingorna har efter kloret i badhuset helt plötsligt blivit kolafärgat. Inte mig i mot konstigt nog, ganska snyggt faktiskt. Fast jag tänker ändå färga över det till hel svart. Känner mig mkt fräshare så =)

I ALLA FALL så har det blivit mkt god mat, mkt slapp och många trevligheter.

Pretty women böts dock ut mot TopGun. Nått badkar fanns inte men vi hade badat tillräckligt på gustavsvik så. Drog upp bag-in-boxen och efter ett par glas så började våra gossedjurs-hundar sätta på varandra och det skulle skådespelas inför kameran. haha. Av nån konstig annledning så var det ett långt smalt fönster in till toaletten. Som om det inte är nog jobbigt att gå på toa när någon sitter utanför i samma rum? Ska man synas oxå? =-O Blev en sväng till kinan för kladda ner oss med kycklingspett i knät. Hej, Lullstadiet! Till dessert blev det 1kg lösgodis,
Mmm. I Like!

   

Söndagen kunde inte bli bättre (Varför vill jag alltid bo överallt så fort jag har trevligt nånstans?) vi började dagen med hotellfrukost, that`s the shit! sen en promenad över djurgårn för att sen bli barn på nytt och gå på vattenmuseum. Sötvattenfiskar, giftgrodor & hajar. Vi va faktiskt mer imponerade än barnen =) Sen blev det lite shopping på Gina & även fönstershoppingmonki, topshop & pilgrim. Lönen har ju inte gått in förens nu vid midnatt och jag sparar mig till Gbg-tripen. :))

Skönt att komma bort, även om bara för ett dygn. Ny energii.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: örhängena som ser ut som dragkedjor kommer från en affär som heter six.

Postat av: Marieh

Tack för din fina kommentar! Du har absolut rätt i att min psykiska hälsa är viktigare än vikten. Tyvärr är det bara så svårt att tänka så när jag har en dipp men självklart stämmer det.
Jag vet inte hur länge jag ska äta mina tabletter, börjar må bättre nu så förmodligen inte alltför länge till. =) Tack igen för kommentaren, skönt att veta att det finns så gulliga människor. =)

2008-02-25 @ 07:54:29
URL: http://Marieh.blogg.se
Postat av: Pauline

tack söta du :) det är en tubklänning modell supertight (!!) som är köpt på cypern! ni verkar haft det urmysigt btw, härligt att komma bort och njuta lite

2008-02-25 @ 09:47:51
URL: http://pauliine.blogg.se
Postat av: Jässica

Kul att du haft en bra helg!=)

2008-02-25 @ 10:18:02
Postat av: Angelica Lindvall

Hmm, det där hotellet ligger ju på samma gata som hotel Birger Jarl. :) Var det ett bra hotell? Hur mycket kostade en natt?

2008-02-25 @ 10:51:06
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Angelica: Det ligger på Birger Jarl gatan 21 :) Vet inte va det kostar, M har gratis hotell för att han alltid bor på hotell med jobbet! Väldigt trevligt hotell, fast jag saknade ett badkar tyvärr..

Jässica: Tackar, de va kul=)

Pauline: Snygg ser den ut att va. Mm, njöt gjorde man helt klart! ;)

Marieh: Då håller jag tummarna för att du ska slippa äta dem och känna att du får ut något av träningen framöver! Tack själv söta du för kommentaren! Kramar :)

2008-02-25 @ 11:18:17
Postat av: martin

spelade han "curly sue"för dig;)

2008-02-25 @ 12:49:18
Postat av: Carolajna

haha Alexz. Jag tycker minsann att du ser lite val nyknullad ut pa kortet i sangen. Haha! Too funny:)

2008-02-25 @ 16:59:36
URL: http://barbienyc.blogspot.com
Postat av: Alexzandra

Carolajna: Hmm, tänker... Kan stämma :-S

2008-02-25 @ 17:41:13
Postat av: Emilie

tjena bruden! var ett tag sen... oj vad jag måste missat massa!!
men hursomhelst så verkar det se ut som att du dragit till med en riktig hunk!! ;)
kramar!!

2008-02-27 @ 03:40:57
URL: http://zatina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback