Dinnerparty.

image1613


Igår vankades det middag hos min dejt`s bror & hans sambo. Väldigt trevligt sätt att tillbringa en fredagskväll på, kanske lite för trevligt där mot slutet. När jag vaknade upp hade jag en viss bekant känsla (dagen efter ångest....hade inte saknat den direkt) sjukt att jag får det trots att jag inte varit ute på krogen. Det visade sig att både jag och Mr M (vi döper om honom från X till M, jag menar "par-middag". Lite väl seriöst för att han ska kallas Mr X) Så långt kan jag sträcka mig just nu. hehe.

En jävel på att laga mat va hon oxå den där Linn. Inspiration där faktiskt. Det är ju ingen underdrift att säga att jag är värdelös i köket. Hittade 2 väldigt passande kylskåpsmagneter idag angående min matlagning. hehe. Och eftersom jag och Mr M är ungefär lika bra på att laga mat så köpte jag en till honom med. Söt jag är va? Tycker jag faktiskt. Han har gjort mig till en sån snäll & söt tjej. ujujuj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback