En shoppingrunda in charleswood.

Efter fönstershoppingen i tisdags hade jag faktiskt en liten lista på saker som skulle inhandlas idag. Anländer till stan och INGENTING motsvarade förväntningarna. Antingen va det fel färg, för många färger att välja mellan eller bara slut på storlekar. Efter att ha stått i säkert en kvart och försökt övertyga mig själv om att jag ska ha den rosa munktröjan så insåg jag att fan, står jag så här länge och tvekar kommer den antagligen bara användas till gymmet lr bli hängandes så jag sket i allihop. Beslutsångest, i can`t handle. Tänkte ju ha en myströja till stockholm-tripen på lördag men nä´rå. Neonrosa kommer ju bli inne i sommar, alla neonfärger for that matter men jag är inte en rosa person. :-S Kom istället hem riiik & tomhänt. eller?....typ.

   

1.) okidå, lite rosa accessoarer funkar la =)
2.) Pilgrims charm armband. Hade beställt voodo dockan för ett antal veckor sen. cute. Tror dock den är för stor för att ha på ett berlock armbandet. Den kommer nog hänga i en kedja runt halsen istället.
3.) Nitar, hett! Spets-overknees-strumpor, hett!
4.) Max factors masterpiece mascara with goldglitter. I love all that shines. O hur vågar de skicka med mig godis hem?? suckers! Räcker det inte med att farmor lämnade kvar mazariner o ballerinakakor i skafferiet? Paniiiik. Kan nån komma o äta upp please?!


Kommentarer
Postat av: anna

när kommer bilder på lägenheten då? vi vill ju se allt du pratat om och inhandlat nu,. varje litet hörn och detail vill vi se=)=)

2008-02-21 @ 17:46:49
Postat av: v

armbanden på första bilden var TO DIE FOR! var köpte du dem???

Postat av: Alexzandra

V: Barnavdelningen HM. ;-D It`s the shit! Billigt som tusan.

Anna: Böh, va jobbig du är. Det är ju stökigt. Tycker jag lagt in bilder på både sovrum/walk-in-closet och tapeter?.... Vad vill du se? Lovar att fixa!! ;P Kramar.

2008-02-21 @ 18:10:06
Postat av: v

OMG!! jag ska springa dit imorrn!

och svar på din kommentar om kompisen, så är det omöjligt för honom att inte förstå att han är den som ska be om ursäkt (han stood me up när vi skulle ses i lördags och har inte sagt ett knyst om det)
och ja, jag misstänker också att han tror att det ska rinna ur sanden, men det är verkligen inte det det gör..jag blir bara mer arg och
ledsen för var dag som går :(

2008-02-21 @ 18:34:28
URL: http://fikison.blogg.se
Postat av: v

förresten, hur mkt kostade armbanden

2008-02-21 @ 18:34:50
URL: http://fikison.blogg.se
Postat av: Alexzandra

V: Det får du göra. Det rosa nitarmbandet va det sista o fanns ingen prislapp på. Men jag tippar på 29-39kr. Barnavdelningen liksom. De andra smala kostade 19.50/för 3st.

Hoppas han får fingret ur snart o gör det ända rätta då =)

2008-02-21 @ 18:55:07
Postat av: a

haha, ja men hela helheten liksom...har ju sett på bild vad du har för soffa och bord, men inte tillsammans liksom, ihop. vill ju se köket också. =) hehe. sorry, men är ju nyfiken ju =)

2008-02-21 @ 20:22:58
Postat av: Alexzandra

Anna: Hm, kan hända för att jag inte är så nöjd med köket, nothing special faktiskt :-S Men jag ska väl ta nån helhetsbild på vardagsrummet då. Men inte just i detta moment. Det är lite stökigt. haha.

2008-02-21 @ 21:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback