Givmilda Kristinehamnare.

nummerlapp


Vet inte vad det kommer sig men jag är måtligt imponerad. Igår när jag kom till jobbet stod det ett litet package där, det visade sig vara till mig :) Det va en smyckes låda med en klocka och tilhörande örhängen & halsband. I lådan låg det en lapp där det stod "Grattis i efterskott, du vet vem 070 xx xxx xx"

Den här personen va för ca 3mån och handlade fyllemat av mig och tjatade om mitt nr i sisådär 2h. Han fick det tyvärr inte ändå! Efter det har han vart inne nykter 2ggr och handlat. Och förra veckan dök hans vän in och sa - Min kompis saknar dig. varav jag frågar vem hans kompis är? Han berättade då om den där tjata-på-nr-incidenten. 10min efter kommer han in och sträcker sin mobil till mig. I luren är denna kompis dårå. Kallpratar lite, han undrade vad jag skulle göra ihelgen och jag nämer födelsedagsmiddan. Så... inte speciellt djup relation va? Ändå ligger det en födelsedags present där till mig ;-O Alltså det är 3e gången jag får blommor/presenter på mitt jobb under en väldigt kort period. Kollegorna lär väl tro att jag är värsta prostitute. hum hum.

anyways är som sagt lite imponerad att det är kunder man typ pratat med 2-3ggr som kommer in och är så här - Givmilda? Gulligt vilket fall som helst.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är väl inte så konstigt du som är så snygg

2008-02-01 @ 16:00:59
Postat av: Tess

inte illa få presenter av kunderna :)

Postat av: Alexzandra

Anonym: Tack får jag väl lov och säga :)

Tess: Ne verkligen inte. En fin förmån med mitt jobb antar jag :P

2008-02-01 @ 16:53:10
Postat av: Jimmy

Fan va fint! Varför händer sånt aldrig mig?? Måste ju som sagt ha med utseende att göra... :)

2008-02-01 @ 17:22:31
Postat av: Alexzandra

Jimmy: Tjejer blir hellre "uppraggade" och det är ju lite smått framfusigt att göra på detta vis. O tjejer vill inte framstå som PÅ. Där har du svaret, för utseendet dit är det inga fel på! :)

2008-02-01 @ 17:30:15
Postat av: ida

Hehe vad gulligt! =)

2008-02-01 @ 19:10:00
URL: http://idalii.blogg.se
Postat av: Carolajna

aaww vad gulligt!:) Fast du om nagon ar ju verkligen vard all uppmarksamhet ocksa baby...

2008-02-01 @ 19:32:25
URL: http://barbienyc.blogspot.com
Postat av: Emma

Vart jobbar du ? Jag bor med i Krhamn =)

2008-02-02 @ 00:57:24
Postat av: Alexzandra

Ida: Det må man väl säga :)

Carolajna: Tack bejb,

2008-02-02 @ 05:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback