Hääärmapa.

Jag bar den först : ) mohahaha....

peyre

Fast damn, she`s looking HOT!

Kommentarer
Postat av: Jennie

du var MYYYCKET hetare i den klänningen, utan tvekan!!!!
Vad duktig du är som håller upp!! Skulle jag med vilja, ska försöka på måndag (så låter det varje vecka) De där muffinsarna du skrev om lät ganska fina...=)!!!

Postat av: 3rU+5

När får det motsatta könet se dig i den då?

2008-02-07 @ 17:40:57
Postat av: Alexzandra

3rU+5: Du som klickar in dig här så jäkla ofta, du borde väl ha sett mig i klänningen. Söker man så finner man...

Jennie: Hoho, där höll jag väl inte direkt med. Så fasligt vit i min :-S Muffinsen ÄR fina. Lovar att jag ska bju på lite bilder snart. Har hela datorn full känns det som. Känner igen det där med imorn lr på måndag.

2008-02-07 @ 17:44:34
Postat av: Alexzandra

3rU+5: Vad är då problemet? Jag har lagt ut bilder här på bloggen så oavsett om du är en tjej lr kille så borde du väl ha sett bilderna? O varför i jösse namn skulle en tjej sitta o skriva dikter o smussla med sin identiet?

2008-02-07 @ 18:08:51
Postat av: Angelica Lindvall

Ja, vilken härmapa! Synd bara att hennes enorma tuttar förstör hela outfiten. Kolla armarna och jämför med tuttarna, så onaturligt. Poor little bimbo girl. Fast det var snyggt med svarta strumpbyxor till, det plus klänningen åker med till England nästa vecka. :)

2008-02-07 @ 18:32:12
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Angelica: Förstör vet jag inte men jag håller med om att armarna ser extremt smala ut. Tror dock inte hon bantat/tränat ner sig så. Så inga fördomar om bimbogirls här bara för att hon gjorde tuttar som....16-17åring och tycker de är fint att vara blond. Tycker nämligen hon är bra snygg och läser man hennes blogg så verkar hon hur söt som helst.

3rU+5: Om du kunde säga vem du va skulle det hela bli så mkt trevligare annars får du ha det så bra.

2008-02-07 @ 18:45:56
Postat av: jessica

det verkar som att någon klagar väldigt mycket i kommentarerna på den här bloggen på andra. vilket är synd tycker jag. fan, vi tjejer borde väl pusha varandra, istället för att "trycka ner", oavsett hur man ser ur.. synd på en annars väldigt bra blogg. gillar din stil, och ditt sätt. och ser fram emot en ny epok inom kost och hälsa =) där kan vi alla behöva lite puschning av varandra =) krams

2008-02-07 @ 22:24:56
Postat av: Christel

Men ärligt? vad fan är det för tjat på 3rU+5 eller vad hon/han kallar sig! Väx upp!

2008-02-07 @ 22:34:14
Postat av: Alexzandra

Jessica: Klagar? ne, det har jag missat isåfall? Om du inte syftar på Mr(s) anonym = 3rU+5 som inte fyllt 15 än. Men inget jag störs av. Har vanligtvis bara trevliga prickar här inne. Det värmer dessutom väldigt mkt när jag får kommentarer som denna (överväger isåfall om man får nån dålig kommentar).. BRA, att du inte tycker jag är trisst med kost&hälsa nu. hehe. Kramar & tack!

Christel: Kunde inte sagt det bättre själv. Va är grejen med att vilja spela mystisk? :-S

2008-02-07 @ 23:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback