Inte vuxen idag heller :)

tuna


Mitt vuxenliv varade bara en halv dag. Det va nånstans mellan äggkokningen och när jag skulle öppna tonfiskburken som jag insåg. - Insåg att jag inte äger någon konservöppnare. Konstigt, någon måste ha stulit den.... Är alldeles säker på att jag hade en. Fast det kanske va i förra lägenheten? jaja....

Det stod mellan att ringa mamma (men hallå, hur bortskämd får man va?), gå till kronhallen o köpa en eller knacka på hos grannen. Det blev grannen, som visade sig inte heller äga nån. En tant som hade lådorna fulla med husgeråd men som blandade ihop konservöppnare med kapsylöppnare. Nästa försök verkade inte heller ha någon men så dök frugan han`s upp så tillslut kunde jag avnjuta min tonfisksallad =)

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

cool bild!

Postat av: 3rU+5

dags o åka till ikea hör jag :)

2008-02-05 @ 17:59:57
Postat av: Alexzandra

Helena: Hm, jasså? :D

3rU+5: Tänker inte sätta min fot på ikea på ett bra tag. Spyr på skiten.

2008-02-06 @ 00:52:50
Postat av: Jimmy

Synd att du har sååå långt till kronhallen så du går till grannen istället... hahaha! =)

2008-02-06 @ 10:06:20
Postat av: Michaela

Men hallåååå Alexz du har visst en "öppnare" hur skulle jag annars ha fått upp coktailfrukterna på trerättersmiddan ?????

2008-02-06 @ 11:04:03
Postat av: Alexzandra

Jimmy: Men va fan, orka sätta på sig vettiga kläder och gå över vägen =o)

Michaela: Det va ju du som öppnade dem så det minns inte jag. Men den måste ha försvunnit bakom nån gömma då`rå. För borta är den :-S

2008-02-06 @ 13:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback