Jag har aldrig....

vart med om att någon ringer och väcker mig när klockan är 12.30. Visserligen gick jag och la mig efter 3 men inte ens när jag jobbat natt sover jag så här länge. Vilket fall som helst så ville Bellus komma hit och dricka te :) Va bra det är med besök titt som tätt, då får man lite upp städat. Om man planerar in så att man har besök 2ggr i veckan så hinner klähögen lr disken aldrig blir ett berg. Vilket snille jag är. Fast när alla vart här o sett lägenheten kanske jag slutar bry mig, MMm, troligtvis!

Kanske skulle få i sig lite frukost nu´rå.

Kommentarer
Postat av: 3rU+5

eheeeem.. inte alla hörru. dålig stil..

2008-02-06 @ 16:46:56
Postat av: Alexzandra

3rU+5: Syftar du på att du inte fått nån inbjudan lr? poor.

2008-02-06 @ 16:51:44
Postat av: 3rU+5

dålig stil.. ska skälla på dig nästa gång jag ser dig.

2008-02-06 @ 21:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback