Jahaja....

fyllemat


Eftersom mitt fikasällskap dissade mig så fick jag fika ensam här hemma. Gjorde en lättare variant av fruktsallad än den senaste. Bytte ut kesellan mot miniyoggi och digistivkexen till en variant utan socker (REKOMMENDERAS INTE) de där 10 kalorierna som skiljer är så inte värt det. I samma veva som jag skulle hugga in så insåg jag att jag glömt hallon & blåbär. Jeje, hade ingen större lust att springa över till kronhallen en tredje gång idag. Soffan, gymmet & kronhallen mina tre hem numera =)

Andra gången jag fick bryta upp en konservburk med kniv.
Kommer gå illa snart känner jag.

Ja det va väl en spännande dag? Hänt nått kul i era liv måntro??

Kommentarer
Postat av: Hanna

Köp en konservöppnare på kronhallen då;)

Postat av: Alexzandra

Hanna: Ja, jag vet! Har vart på kronhallen 2ggr idag och glömt båda gångerna! :-S

2008-02-13 @ 00:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback