Kan man annat än älska...

image1639


Carolina Gynning
. Låg hemma hos Mr M och verkligen garvade rakt ut åt denna donna. Speciellt när hon frågade sin lilla chihuahua - vad pipper du för? Du tycker ju det här är jätte kul.

Hur kan man vara så skön? Har aldrig sett en människa som bjuder så mkt på sig själv. Bjuder så mkt på sin dumhet (förövrigt tror jag inte hon är det minsta dum) Hon spelar nog lite på det bara. Oavsett vad så stört älskar jag henne. Och efter dagens avsnitt som handlade om Moskva så vill jag VERKLIGEN åka dit. Jag vill resa ännu mer. Istället blev jag väldigt besviken på Packat & klart som idag handlade om tågluffning i Europa till bl.a Berlin. Grejen va att de bara visade från Berlin. Dessutom är jag inte de minsta intresserad av konst och de va tydligen den här tjejen, enbart! Så det programet gav mig noll.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Som sagt ja, Gynning är så stört sköön! Haha. Garvade så jag vek mig åt gårdagens avsnitt jag med!

Postat av: Angelica Lindvall

Vad tråkigt att programmet sög. Åk till Moskva! En grym stad, så vacker!! Jag hade skitkul där men drick för fan inte rysk vodka.. det ÄR farligt.

2008-02-13 @ 09:22:16
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: sandra

Hon är såå grym:)

2008-02-13 @ 14:30:26
Postat av: Alexzandra

Pauline: Jag med, mitt nya favvo program from now on :))

Angelica: Jag hoppas ju att den är vacker för jag åker ju tyvärr inte dit för att uppleva partylivet. O jag lär knappast sätta mig själv på en parkbänk o dricka varken rysk vodka lr nått annat, haha.

Sandra: Ahh =)

2008-02-13 @ 15:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback