KÄRLEK

image1642

Jag har tagit mig an ett litet projekt men känner att jag inte kan avsluta det. Normaltsätt borde inte det här vara några svårigheter för mig. Jag är ganska gullig av mig när det gäller små detaljer. Det är vilket fall som helst ett
Alla hjärtans dag
kort jag försöker mig på. Det visade sig att de va lite vääl mkt plats att skriva på. Så...

Jag har sökt och sökt och sökt efter Vad kärlek ÄR. Nån bra ordliste förklaring lr liknande. Efter flera timmar så känner jag att internet kan inte ge svar på denna fråga. Vad jag precis insett istället var att jag hade svaret själv. Jag behövde bara ett samtal med en viss someone. Very speciell someone. <3 för att få det påminnt.

hjärtaa LOVE IS to give someone the power to break your heart but trust him not to hjärtaa

Denna text ska jag tatuera in. Just so u know.

    

SUCK, måste fortfarande få ihop det där fördömda kortet, ska läggas på imorn.

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Oj, det var verkligen en perfekt text! Var ska du tatuera in den nånstans? :)

Postat av: Alexzandra

Angelica: Perfekt för mig iaf. Det är precis så jag ser kärlek :) Vill ha den på sidan (som jag har min andra du vet) som Megan Fox har, dock rädd att de ska bli mkt att ha på båda sidorna. ;S va tror du?

2008-02-13 @ 15:21:05
Postat av: Angelica Lindvall

Jag vet inte faktiskt.. kanske snyggare på andra sidan? Ska du ha snirklig text?

2008-02-13 @ 21:19:14
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Angelica: Vadå snyggare på andra sidan? På ena sidan har jag triabeln o på andra sidan texten. Finns det en tredje sida? ;-S Ja nån fin skrivstil, fast ändå tydlig.

2008-02-13 @ 22:26:03
Postat av: v

du och dina tatueringar ;) skulle det inte passa att ha på samma ställe där Megan Fox har sin "gilded butterflies"-tatuering? med samma textsnitt också. bara en tanke :)

2008-02-16 @ 22:44:18
URL: http://fikison.blogg.se
Postat av: Alexzandra

V: sisi, i know :) neej, vill inte ha nånting på axlarna. Vill kunna dölja den oxå så den bara syns ibland. Dessutom är texten ganska lång.

2008-02-19 @ 13:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback