Mmmja...

klippeT


Det är lite tomt här på bloggen. Blir så när man jobbar 10h pass. När man dessutom (som idag) vet att man ska med bussen imorn igen 05.40 så ger man sig inte direkt ut på äventyr. Det blev lite fiskbullar framför Gossip girl med sällskap av Bellus. Mm, så mkt mer blir det inte nu. Mot sääängen.

Pagen är ständigt i mina tankar. Torsdag, fredag lr efter helgen? Ska ju ut i helgen och att klippa av flera dm med hår och sen kanske inte bli nöjd är dödsdömt innan en löne-helgs-utgång. So, what do u think?

Kommentarer
Postat av: Pauline

Klipp innan helgen och kör så det ryker!! Du kommer bli en snyggare version av Posh!

Postat av: Sandra

Klipp dig! Kommer passa skit bra, om ikke ..de är bara hår de växer ut igen =)

2008-02-26 @ 22:21:21
URL: http://hylen.blogg.se
Postat av: Jenny

Håret mår bra av de.. se de så om du inte gillar de.. och som sagt de finns ju extensions.. lovar att du tycker fästena i botten är värt de om du ångrar dig;) men jag tror du blir skit läcker!!

2008-02-27 @ 08:00:44
Postat av: Angelica Lindvall

Om du inte blir nöjd finns det hårförlängning men ditt hår växer ju ändå så sjukt snabbt, go for it!! Du kommer vara en snyggare version av Posh eller Katie Holmes!

2008-02-27 @ 09:38:40
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Jimmy

Klart att du ska göra det!! =) Kommer bli jättesnyggt såklart! Jobbar du på fredag..? Tänkte hyra kärra.. ;)

2008-02-27 @ 10:53:26
Postat av: ggingerjennifer

prova, de är ju hett! och om du inte är nöjd kan du ringa mig för löshår;P

2008-02-27 @ 13:32:13
URL: http://www.jgingerjennifer.blogg.se
Postat av: Me

Skulle aldrig klippa av mig mitt långa.. du kommer ångra dig när du ser nån snygg tjej som har långt..

2008-02-27 @ 13:33:13
Postat av: Michaela

Självklart Alexz du har alltid haft låååångt hår så det skulle säkert bli shiiiit snyggt ;) Sen finns det alltid löshår om du skulle vilja ha det långt snabbt :D

2008-02-27 @ 14:50:53
Postat av: Alexzandra

Pauline: Har en bokad tid imorn 11.45 :-S vet dock inte om jag vågar ta den, ska ju ut ihelgen o blir de katastrof kommer jag ju inte gå ut. buhu.

Sandra: Så tänker jag med, det är ju bara hår...

Jenny: Exstensions skulle faktiskt aldrig komma på fråga. Har aldrig tänkt tanken. Sjukt bortkastade pengar och jag vill va äkta vara, haha. Men SÅ sant, mitt hår skulle må så bra och bli väldigt friskt :)

Angelica: skulle jag bli snyggare än Posh? i don`t think so men om du har garanti för det så kommer jag verkligen göra det =)

Jimmy: Hyr en kärra så lämnar du tebax den efter 17 (tidigast) för då är jag där. och man betalar ju alltid när man lämnar tebax. Så no problems!!

Jennifer: haha, fan alla snackar exstensions, NO WAY! ofta jag har råd att lägga flera tusen på sånt trams. Men bara för att jag säger så här nu kommer jag väl bli så ful så att jag MÅSTE ha exstensions. Före lr efter vår fjortishelg? klippningen alltså...

Me: Ångra mig? jag blir ju avundsjuk varje gång jag ser någon i page så det är väl samma sak isåfall? :-S dessutom kan man inte tänka så. Jämt när jag färgar håret till typ brunt så ser jag nån snygg blondin men så kommer det alltid vara oavsett.

Michaela: Precis, 22år med långt hår, time for a change? YES!

2008-02-27 @ 15:43:02
Postat av: Ingrid

Är inte pagen ett djävulens påhitt? Jag har också varit sugen på den otroligt länge och tänker fortfarande på den varje dag men jag veeet att jag kommer ångra mig haha

2008-02-27 @ 16:02:11
Postat av: Alexzandra

Ingrid: Jo det är fan det. Minns när jag som 10åring tjatade halvt ihjäl mig för att få göra en Robyn-frisy. Men mamma förbjöd mig. haha. Fast så trött jag är på mitt hår nu så kan den fan inte bli värre (peppa peppa...) och såhär till våren vill man gärna ha lite förändringar :)

2008-02-27 @ 16:08:08
Postat av: Me

Jo men färga gör man ju på en timme om man vill... vet du hur många år det tar att få riktigt långt igen. Vågat om du gör det =) Förstår inte vad du funderar på då!

2008-02-27 @ 20:53:40
Postat av: Alexzandra

Me: jag funderade igår när jag skrev inlägget. Hade egentligen redan bestämmt mig i söndags. Men tiden är bokad imorn =) Vet du hur fort mitt hår växer? Det vet jag och de är fort.

2008-02-27 @ 20:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback