Obsessed?

Här är ett av dagens mål, så jäkla aptlitligt det såg ut då? Men det var det iaf. Får psykbryt av alla kändisdieter & smalmat. Hon äter si och så många kcal om dan o jadda jadda... Tillskillnad från förra gången har jag mer ideèr på vad man kan äta. Att bara äta kyckligsallad och havregrynsgröt, ja där snackar vi riktigt psykbryt.

Asså visste ni att en kiwi innehåller kalorier lr? 37kcal. Det innebär att Katie Holmes kan äta ungefär 20st om dagen och ändå hålla sig till sin strikta diet.

bildDagens - Fruktsallad.

1 dl gröna vindruvor
½ liten banan.
1dl Blåbär/hallon
1 kiwi
1dl ananas
1dl Kesella Jordgubb/lime
1 digistiv kex


Måltiden blev sisådär 500kcal. (ganska mkt ja...)


Men ni kan självklart byta ut vindruvor,ananas,banan mot andra frukter/bär eftersom dessa inte är såna man kan äta obegränsat av. Dessutom kan ni ju hoppa digistivet om ni inte vill ha det.

Nu har vi kommit till det där nya kapitlet - Kost & hälsa. Jag hoppas ni står ut och ännu bättre om ni kan bli inpirerade. Sommar`n kommer nog i år igen lr va tror ni? ;))

 image1607 image1607 image1607 // av 5 möjliga.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Fruktsallad är guld! Apelsin är en het kandidat i min också, yummie :)

Postat av: Alexzandra

Pauline: Apelsin är en favvo, men de va så sura så jag ville inte förstöra den. Har vart klent med fruktsallad så jag får bättre mig där :D

2008-02-07 @ 19:24:34
Postat av: Tess

fruktsallad e ju bara godast!

2008-02-07 @ 21:22:02
URL: http://leonitanova.blogg.se
Postat av: Jenny

Nu du gumma, har du träningskamrat:P Davids kan man ju inte va på längre.. :S Håret var ju riktigt hett.. ha de så mysigt imorgon då!! dra iväg ett mess när du ska iväg får vi se hur ja jobbar;)

God natt puss

2008-02-07 @ 22:13:03
Postat av: Alexzandra

Tess: Ah det va inga fel inte :)

Jenny: Låter suveränt vännen! Jag och Sara tänker kö spinning på måndag 17.30 (jag HATAR spinning & har inte kört det på 3år) men damn det är bra träning och efter känner man sig världsbäst. Häng på?! ;)) Ha, va ju inte så jäkla fixad men tack ändå.

2008-02-07 @ 23:05:45
Postat av: Jenny

Fan.. tror jag jobbar till typ 7 hela nästa vecka.. blir väl säkert gym på morgonen då el dom sena passen.. hatar mellan pass på jobbet:/ Spinning kan va rätt ok ibland.. beroende på instruktör.. Jenny på davids e klockren;) hoppas dom e lika bra på lagret:S

Puss puss hun

2008-02-08 @ 08:03:35
Postat av: Sandra

Hahah jag stod på kronhallen i dag o skulle testa men jag kom FAN inte på vad som skulle vara till..men nu så..o nu har jag till o med skrivit upp de:P

2008-02-08 @ 21:19:03
URL: http://hylen.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Jenny: Har aldrig testat spinningen på träningslagret men Sara nämde någon som skulle va väldigt bra ;) Ja mellanpass suger! På statoil är det 14-22, dem passen näst intill vägrar jag.

Sandra: Glömde du va det skulle vara till en fruktsallad? hahha :-O prova med frukt. lr menade du typ kesella?

2008-02-09 @ 16:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback