Omotiverad lortgris.

duschihandfat


Nu för tiden bor jag i mina gym/myskläder. I brist på saker att göra har det blivit nåra extra timmar på gymmet (måste dock erkänna att motivationen flugit sin kos...) när jag går upp på morgonen hoppar jag i träningskläderna och när jag sen kommer hem fortsätter jag strossa runt i dem... Ska ju ändå inte ut o göra nått. Sen när jag är på väg mot duschen så inser jag att jag snart ska dit igen på något kvällspass. När jag sen kommer hem på kvällen kommer tankar som "eh, jag ska ju ända iväg imorn bitti" men där går gränsen. In i duschen med dig lortgris!

Tur att jag ska ner till stan idag så jag kommer ur gymkläderna för ett åtminstone ett par timmar confused

Kommentarer
Postat av: johanna

snygg hon är!

Postat av: P

Ja, hon är verkligen fin!

2008-02-21 @ 16:19:26
Postat av: carolajna

haha. Jag kanner likadant Alexz. Tur att vi ar snuskiga tillsammans da!;)

2008-02-21 @ 16:59:35
URL: http://barbienyc.blogspot.com
Postat av: Alexzandra

Johanna: Kind of ;D

P: Att du tycker de, det vet jag!! I next & Illusionist är hon bländande vacker. Väldigt naturlig =)

Carolajna: Thank god! Slusktanter. haha.

2008-02-21 @ 17:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback