Onyttigt är godast.

Varför ska allt som är gott vara onyttigt? Varför tillverka massa saker som är onyttiga för att sen få folk att sluta? Kryllar av tips hur du ska bli av med godissuget, tuggummin och plåster för att sluta röka osv. MEN ändå så kommer man fram till kassan och där finns det både godis o cigg. Det blir ju ganska påfrestande för den som är sockerberoende lr nicotinberoende.... Jag hamnar på det första nämda. Hehe. Idag har jag hållt upp med godis i 15 dar. Mäkta stolt över mig själv : ) har dock fastnat lite för dadlar senaste dagarna. MEN såklart innehåller de ganska mkt kalorier. Why why? självklart är det nyttigare men det handlar ju fortfarande om hur mkt kalorier man stoppar i sig. Söööck.

Förövrigt så har jag varit iväg och simmat lite idag. Barnen har sportlov så jag följde med familjen. Men nu ska jag njuta av lite sushi innan naglarna ska fixas sörrni (en ramlade av på jobbet ihelgen, buhu!)

dadlar

Kommentarer
Postat av: Tess

ja det undrar jag oxå! o när de radar upp med godishylla efter godishylla när man står i kö i affären så e det ju så lätt att man plockar på sig lite :P

Postat av: Alexzandra

Tess: What doesent kill u make u stronger. Right? Vi kan ta oss igenom godishyllorna, hahaa.

2008-02-19 @ 16:31:01
Postat av: Jennie

hehe, tur att köttbullra är söta=)!! Jag e ingen höjdare i köket heller... lyxkas 1 gång av 10=) Övning ger färdighet=)

2008-02-19 @ 18:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback