The BIGGEST loser.

Ett program som går på 5an nu. Handlar om tjockisar det har jag fattat. O det är en tävling. Love competitions.

pinaOm jag va med i en träning-vikt-tävlingen skulle jag vinna. Jag skulle se till att vinna. När ja nämner det nu så vann ju faktiskt jag & tezzan (plus zetterman o hette han Gunnar måntro?) 10veckors träningen på colloseum. Diplom & spadag på Loka va priset.



Jaja vad jag ville komma fram till va...

Nån som har en riktig tävling man kan joina, man blir ju så jäkla sporrad då :))


Kommentarer
Postat av: jenny

Kommer någon på nåt bra så joinar jag me!!

2008-02-10 @ 14:24:02
Postat av: Angelica Lindvall

Vi kan starta tävling? =p

Postat av: Alexzandra

Jenny: Brabra bejb!

Angelica: Du & jag ska inte tävla om saker Ankis :)

2008-02-11 @ 10:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback