The new shiit.

image1638


Det här är mina nya lovers.
Som jag sagt tidigare så skulle jag lätt kunna leva på godis.

Jag har precis vart iväg till kronis och handlat hem ännu mer nyttig mat. Coscos & wok och frukter... O såklart, dessa chockladbars (måltidsersättning) Det är så bra med dem för man vet exakt hur många kalorier man stoppar i sig.
Innehåller 210kcal

Har bara provat hasselnöt än så längre. Det den va knulla i mun kan jag meddela. Så numera ska jag byta ut ett mål om dagen mot en sådan.
Mmm, allmost marabou.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag brukar också äta såna, om jag ex. ska åka långt i bil eller liknande :)

Postat av: Jennie

har inte provat hasselnät (allergisk) men de andra är grymma...skulle typ kunna leva på dem!!!!!!

2008-02-12 @ 14:53:16
Postat av: Alexzandra

Wysteriia: Haha de är för nyttigt för att hamna under kategorin - åkgodis. Men det är bra att nån är nyttig ;D

Jennie: Men åh va synd, har ju precis köpt jordnöt oxå :S men det finns en "ny" som är chocklad/arrak. Väldigt god.

2008-02-12 @ 15:02:48
Postat av: Wysteriia

Fy fan jag har försökt få i min en sån där bar till lunch nu men vet inte om det gick så bra, blev typ äckelmätt..urk ;P

2008-02-12 @ 15:12:01
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Wysteriia: Om inte annat får man kramp i käckarna, haha : ) jag kan nästan bara ta en halv ibland. Sånt jävlans tuttmotstånd ju.

2008-02-12 @ 15:36:51
Postat av: Anonym

Dom smakar ju choklad, men om man äter en sådan istället för en hel måltid så kan det inte skada?

2008-02-12 @ 19:50:18
Postat av: Sara

haha knulla i mun?? bra uttryck alexz;P hämtar upp dig tio min innan pumpen imorgon;)

2008-02-12 @ 22:45:29
URL: http://laala.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Anonym: Ja vet, det är ju därför jag älskar dem =) jag och godis är en väldigt speciell relation. Men som sagt jag använder dem som måltidsersättning och det blir ½-1 per dag.

Sara: Låter suveränt det. Då jävlar ska här läggas på så man får känna att man lever ;D

2008-02-13 @ 00:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback