Time for a big change

Gissa vem som har en bokad frisörtid imorn kl: 11.45? (inte är det mormor iaf...)

page


      

page

ÄRLIGT! Jag kommer stå och tänka ihjäl mig på jobbet i natt. Vilken läääängd ska jag ha? Victoria Beckham har för uppklippt men jag vill inte heller att de ska se avklippt ut. Så något mellanting dårå? Om ni ser någon med nerdragen mössa på systemet imorgon så är det jag. Eller va fan, jag behöver ju inte ens gå till systemet om de blir så katastrofalt. För då blir det ju ingen utgång på lördag. Buhu!

Noscarlett ligger inne med en snygg page btw =)


Kommentarer
Postat av: jgingerjennifer

satsa å rihanna pagen! lovley!!!

Postat av: Pauline

lycka till!!

2008-02-27 @ 22:09:38
URL: http://pauliine.blogg.se
Postat av: Hanna

Tips. Klipp lite i taget. Det gjorde jag. Första gången jag klippte mig tyckte jag att jag hade klippt jätte kort men nu när ja ser dom bilderna så är det sjukt långt :P Lycka till..

2008-02-27 @ 22:16:33
URL: http://hannaevaisabella.blogg.se
Postat av: lissa

baby ja tror helt ärligt att du kommer passa i det såååå jkla bra. måste få se dej imorrn.!!

2008-02-27 @ 23:29:28
URL: http://chayse.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Jennifer: Ah den är gorgeouse :)

Pauline: TACK gumman!!

Hanna: Bra tips, har faktiskt tänkt att hon
ska klippa "nicole-page" först för att se hur jag passar i det o hur de känns o om de känns ok klipper jag upp lite och gör mer frisyr. Tack för lyckönskningarna, behöver alla jag kan få. Så nervös :)

Lissa: Bejby, OM det blir så jag kan gå ut kan vi väl lucha imorgon (fredag) måste nämligen sova när jag kommer hem från frissan idag, har inte lagt mig än från nattjobbet :-S Jag har jätte svårt att se mig själv i kort frisyr men hoppas verkligen du har rätt!

2008-02-28 @ 08:05:49
Postat av: Angelica Lindvall

Exakt en sådan frilla som Victoria har hade jag FÖRE henne när jag var hårmodell (Gothic luxury kallas frisyren). Jag grät blod, det kändes som att jag hade fått cancer, alldeles för kort. Jag tror du ska klippa till nyckelbenen först och känna efter. Lycka till gumman!

2008-02-28 @ 08:08:02
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Angelica: Ja det har jag ju ett svagt minne av :-) Men så uppklippt som hon har vill jag som sagt inte ha, fast framifrån är hennes längd ganska ok. Vill att de håret som är längst (längst fram alltså) ska gå till nyckelbenen och sen lite uppklippt bak. Men jag ska ta ett steg i taget tro mig! Tack hjärtat!

2008-02-28 @ 08:10:29
Postat av: Anna

Gaaah, jag vette sjutton... jag hade typ lika långt som du, men klippte page. efteråt ville jag bara döööö. nu har håret äntligen växt ut, men när man ser alla pinglor med page blir man ju sugen igen.. men nej!! icke. ångrade mig sjuuuukt mycket. Men du känner bäst själv. Lycka till!

2008-02-28 @ 09:25:21
Postat av: Alexzandra

Anna: kära du, det är inte läge med såna här kommentarer nu, 2h innan min klippning. haha. Grejen är ju att efter 22år som långhårig så börjar man bli trött på det. Dessutom växer mitt hår som ogräs så jag tycker de känns väldigt spännande med en sån här förändring. Det ända jag oroar mig för är ju fall JAG passa i "kort" hår. Det återstår och se. Kram..

2008-02-28 @ 09:46:34
Postat av: Tess

rihannas frisyr e så fin! tror du kommer passa jättebra i page =)

2008-02-28 @ 14:04:16
URL: http://leonitanova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback