Tomt.

smalsäkrakylen
Nu har jag tömt skafferiet på cashewnötter, vindruvor, den sista riskakan & russin. Det är bra att man bara har nyttiga saker i skafferiet när man är sugen/uttråkad.

Nu när jag inte får äta godis och såndant har jag sagt som så att - det är tillåtet med lite "lyxigare" mat på helgen. Alltså minus donkan & pizza... Fast idag blir det iaf Potitsgratäng, beasås & fläskfile. Oh, jag är kär i den färdigapotitgratängen. Hhee, jag som trodde att jag inte gillade potaitsgratäng överhuvetaget. Weeell, det gör jag iaf.

Damn, va skönt det är att vakna upp obakis en söndag och kunna dra iväg till gymmet. Jepp, det va jag ska göra om drygt 2h. O sen ska jag och solariet ha en stund ihop oxå.

Kommentarer
Postat av: Pauline

AAh, vad gött :) Jag förbannar det där (de där?) sista vinglaset igår kväll för att jag inte orkat mig utanför dörren idag! Nya tag imorgon! Hoppas det var skönt i solariet! KRAM

Postat av: Alexzandra

Paulinge: Man ska inge träna på söndag(helger) jag går egentligen imot mig själv idag men jag känner jag måste bryta mönstret. hehe. Har inte vart utanför dörren knappt ju. :-S Ska åka nu, solariet står där och väntar. hehe.

2008-02-10 @ 17:17:57
Postat av: Wysteriia

faen vilken smarrig mat du äter då ;D

2008-02-10 @ 19:04:29
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Jennie

färdig potatisgratäng...guuudomligt gott=)

2008-02-10 @ 19:52:21
Postat av: Angelica Lindvall

Åhh, den där färdiga potatisgratängen är supergod!!

2008-02-10 @ 22:18:41
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Wysteriia: Ah, fast jag blev besviken :-S och nu är det liksom tråkmat i en vecka igen. buhu.

Jennie: Ja, just denna är gudomlig :D

Angelica: jajemen, fast som sagt. Blev lite besviken idag.

2008-02-11 @ 00:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback