Tråkigt att vara vuxen.

longoriaFör det första stod jag nästan och hängde på låset med pensionärerna imorse. Till affärn alltså. Satt på frissan en sväng sen utförde jag lite ÄRENDEN. Gick sen vidare till Willys och handlade till tonfisksalladen. Handlade enbart nyttiga tråkiga saker. Dadlar och solrosfrön, honung, vitt tee huh?, fråga inte. Tydligen nya kändisdieten.
När jag sen gick genom stan där med matkassar i båda händerna så tänkte jag ta mig en metro. Men såå.. STOPP STOPP lilla gumman. Någon måtta får det väl vara?!

Allt som typ städning och matlagning får vänta tills imorgon. O jag får inte lägga mig före midnatt. Då borde jag väl vara back on track?..

Kommentarer
Postat av: johanna

kan du inte ge oss lite recept på goda sallader. eller annat också. desperat behov av en "diet" att följa.. så please, ge mig tips och råd=)

2008-02-05 @ 21:45:57
Postat av: jessi

ja kan du inte skriva ner lite vad du brukar äta, och vad som funkar..om det skulle kännas okej. jag behöver också tips=) har ide torka, och snart är det ju dags för beach 08:S hehe

2008-02-05 @ 21:50:21
Postat av: Alexzandra

Johanna: Råd kan jag självklart ge dig vännen men tips på bra sallader är värre. Jag har precis börjat om på en ny "diet" period och eftersom jag tröttnade på cecarsalladen sist jag hade en sån här period i 3mån så måste jag själv ha nya tips. Idag provade jag att ha solrosfrön i salladen (de hade dem överallt i NY) hur gott som helst. Jag tror dock jag hade för lite för det märktes inte. MEN jag har faktiskt tänkt sätta mig imorgon och leta salladsrecept på internet imorn. LOVAR att jag skriver ut om jag hittar något som faller mig i smaken. Men här är råden jag gav ang. bantning senast. --> http://alexzandra.blogg.se/1197379067_vv.html#comment

Jessi: Jag vet ju egentligen inte vad som funkar. Vet ju på ett ungefär vad som funkar för mig. Ja beach 2008 närmar sig med stormsteg. Lika bra att börja lite nu fall man skulle "falla dit" nån gång och om inte annat för att få ett mer långvarigt reslutat. Ingen idè att hetsdieta sista månaden. Har testat de allt för många ggr och man vill ju inte bara va på topp på sommaren egentligen. Som jag skrev ovan - jag ska hitta lite recept till mig & er imorn och tills dess skickade jag med min länk. Den är dock inte så jäkla seriös. haha.

Kram på er!!

2008-02-06 @ 00:36:35
Postat av: m0a

Men vitt te är väl inte så himlans gott ? :)

Postat av: Alexzandra

M0a: Ingen anning. Men jag dricker grönt te fast att jag inte gillar det så..

2008-02-06 @ 18:56:53
Postat av: m0a

Haha, vill man vara fin får man lida pin :)

2008-02-06 @ 19:26:05
URL: http://m0a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback