VARNING!!

varning

Det borde vara varningstriangel på träningspass som kan ta död på än. Som spinning - i 60 min?! Jag har inte kört spinning på 2år. Men efter att Sara tjatat och tjatat så gav jag henne lov att skriva upp mig på ett 
spinning pass. Sen tjatade och tjatade hon lite till för att få med mig på pumpen direkt efter. Eller jag en 20min-banan-paus är det innan helvetet börjar.

Detta har jag haft lite ångest för. Speciellt när jag är "Röda veckan svullen" värre värk än vanligt har jag oxå. Så...... igår när vi åkte hem från gymmet frågade jag Sara - Spinningen är 40min lr? varav hon säger neeee, ehm 60? Jag fick näst intill hjärtinfarkt. Må gud vara med mig ikväll. Jag brukar ärligt få blodsmak i munnen av 40min`s passen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahahahah:P det är bra att vi pushar varandra, och så jobbigt var de ju inte, har faktist nada träningsverk..än..:P

Postat av: Alexzandra

Sara: Nej de va faktiskt inte så farligt. Men jag tror inte jag tog ut mig så mkt eftersom jag hade förväntat mig hårdare. :-) o träningsvärken är frånvarande DOCK känner jag att jag får mjölksyra i låren väldigt lätt. Så slutkörda muskler jag har iaf. ska du kö spinning på fredag?

2008-02-13 @ 00:06:07
Postat av: Sara

jaa, de ät sant jag sparade ganska mycket på mig på spinningen bara för att orka med pumpen sen.. hm skumt, kan bero på att du dricker för lite vatten kanske?? jaa vill köra på fredag men det beror på om jag får kompa en timme på jobbet eller inte...

2008-02-13 @ 13:44:12
Postat av: Alexzandra

Sara: OKi för isåfall hänger jag gärna med på fredag ; ) men vi ses ju 18.20 sen då? Idag blir det att lägga på lite på pumpen känner jag. Woho!

2008-02-13 @ 15:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback