what to do?

bored


Japp, då  va jag klar med mina 4 nätter. Har gått som en dans på rosor även fast det ibland varit segt. Det händer lite mer när man jobbar helg-nätter än när man servar pansionärer mån-tors-dag. Har bl.a haft ett slagsmål mellan en brat (som förtjänade stryk) och en stammis, jag har fått visitkort med en fin komplimang på, jag har gjort 200 hamburgare, träffat en käär barndomsvän, en söt kunde ringde till statoil för att fråga efter mitt nr och jag har tjänat pengar. Helt ok för mig faktiskt=) Nu är bara frågan vad jag ska fylla denna vecka med för roligheter. Ska prova på lite nya träningsset så långt vet jag ;P

Kommentarer
Postat av: Sara

fan va gött jobb=)

Postat av: Alexzandra

Sara: kind of, o imorn vankas det mer nattjobb :)

2008-02-21 @ 21:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback