Äntligen hemma.

hairdresser

Efter att ha jobbat natt vill man helst komma hem på en gång. Spciellt när man ska sitta hos frissan kl 10.00. Men gudarna ville annat denna morgon. Det blev lite utav ett snökaos vilket resluterade i att bussen fastnade i Linnebäck. Så där stod vi över en halvtimme och kom ingen vart. Men nu är jag som sagt äntligen hemma hos min kära dator. Har ca 1 ½h att sova innan klockan ringer. Ska till min favvosalong för att fixa håret och sen naglarna. Är uppsatt på 5h, gissa om jag kommer somna så fort de börjar greja med mitt hår?? Men vill man va fin.....

Kommentarer
Postat av: Michaela

Är du kvar på Stråt Vassare eller vart är du och fixar dig nu ?? :)

2008-01-30 @ 10:32:45
Postat av: Alexzandra

Michaela: Står`t, thats riight.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback